ماموستا قادری: دوست و دشمن به این باور رسیده اند که آیت الله رئیسی در این مدت کوتاه کارهای زیادی انجام داده اند / مردم به دلیل مشکلات معیشتی ناراحتند، باید دل آنها را به دست آورد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298571|12:46 - 1399/04/05
نسخه چاپی
ماموستا قادری: دوست و دشمن به این باور رسیده اند که آیت الله رئیسی در این مدت کوتاه کارهای زیادی انجام داده اند / مردم به دلیل مشکلات معیشتی ناراحتند، باید دل آنها را به دست آورد
حاج ماموستا ملا قادر قادری در دیدار قضات و کارکنان دادگستری شهرستان پاوه با ایشان با بیان اینکه ما معتقدیم قانون و تصمیمات دوران جنگ با دوران صلح متفاوت است؛ افزودند: اگرچه امروز جنگ نظامی رخ نداده، اما جنگ های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی علیه مملکت ما وجود دارد؛ می‌طلبد قضات محترم هشیارانه با این قضایا برخورد کرده و کارمندان محترم دادگستری هم سعی کنند دل مردم را به دست آورند چون مردم به دلایل مشکلات معیشتی ناراحت و نگران‌اند.

به گزارشهزار ماسوله،امام‌جمعه پاوهدر این دیدار ضمن خیرمقدم به قضات و کارمندان دادگستری پاوه یاد و خاطرۀ شهدای هفتم تیر سال ۶۰ را گرامی داشتند و با اشاره به موقعیت حساس مملکت، گفتند: در سایۀ شوم دشمنی دشمنان، وضع اقتصادی و معیشتی مردم ما خیلی نامناسب است و ما مکلف هستیم با این شرایط کنار آمده و با این قضایا بسوزیم و بسازیم و در حد توان به مردم کمک و آن‌ها را حفظ کنیم.

 

ایشاندر ادامه به حدیث «رَحِمَ اللّهُ إمْرَءً عَرَفَ زَمانَهُ وَ حَفِظَ لِسانَهُ وَ استَقامَت طَريقَتُهُ» از پیامبر اسلام (ص) ، اشاره کردند و گفتند: پیامبر عزیز ما (ص) می‌فرمایند: خداوند رحم کند به کسانی که در آینده زمانه شناس هستند و آگاهانه و هشیارانه صحبت می‌کنند و در بیانشان استقامت و استقلال فکر دارند.

 

ماموستا قادریدر ادامه افزودند:امروز ضرورت دارد ما در مملکت و به ویژه در مناطق مرزی و حساس، تنها ماده و تبصرۀ قانونی را نبینیم بلکه بدانیم و آگاه باشیم که در اطرافمان چه می‌گذرد.

 

ایشانبا بیان اینکهما معتقدیم قانون و تصمیمات دوران جنگ با دوران صلح متفاوت است؛ افزودند:اگرچه امروز با جنگ نظامی روبرو نیستیم، اما جنگ های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی علیه مملکت ما وجود دارد؛ می‌طلبد قضات محترم هشیارانه با این قضایا برخورد کرده و کارمندان محترم دادگستری هم سعی کنند دل مردم را به دست آورند چون مردم به دلیل مشکلات معیشتی ناراحت و نگران‌اند.

 

ایشانفاجعه ۷ تیر سال ۶۰ را روز سختی برای جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: در ۷ تیر سال ۶۰ منافقین کوردل دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر نمودند و دکتر بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان مملکت ازجمله ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس و چند تن از وزرا و جمعی از شورای عالی قضایی به شهادت رسیدند.

 

ماموستا قادریگفتند: لطف خداوند و برخورد حکیمانۀ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) مردم را با نظام آشتی داد و قوت بخشید و گرنه به این زودی آرامش برقرار نمی‌شد زیرا هر سه قوه ضربه دیده بودند.

 

امام‌جمعۀ پاوهبا اشاره‌ای کوتاه بهوضعیت قوۀ قضائیه بعد از حضور جناب آیت‌الله رئیسیخاطرنشان کردند:آیت‌الله رئیسی از بدو ورودشان به دستگاه قضا الحق دارد کار می‌کند و دوست و دشمن اگر اقرار هم نکنند به این باور رسیده‌اند که ایشان کارهای زیادی در این مدت کوتاه انجام داده‌اند.

 

ایشانافزودند:متأسفانه با دستگیری و محاکمه آقای طبری و کشته شدن قاضی منصوری یک جریان پشت پرده در داخل و خارج در حال فعالیت مخربانه هستند که باید در تشکیلات قوۀ قضائیه یک دگرگونی و تحول ایجاد شود و این امر می‌طلبد ما خیلی هشیار باشیم.

 

حاج ماموستا قادریبا بیان اینکهنظر و تئوری مخالفان اصلاح نیست بلکه درصدد تخریب و تحقیر افرادندادامه دادند:به همین خاطر است که می‌بینیم تمامی شبکه‌ها برنامه هایشان را روی قوۀ قضائیه متمرکز کرده‌اند؛ ازیک‌طرف می‌خواهند اقدامات مثبت جناب آیت‌الله رئیسی را زیر سؤال ببرند و از طرف دیگر این قوه را به‌عنوان قوه‌ای نه کاشف جرم بلکه صاحب جرم معرفی و جلوه دهند.

 

ایشاندر ادامه بهکم‌لطفی‌های دادگستری استان نسبت به شهرستان پاوهاشاره نمودند و گفتند:امیدوارم جناب آقای دکتر توسلی زاده که فرد صادقی هستند نسبت به پاوه مقداری تجدیدنظر و سابقۀ پاوه و کم جرم بودن شهرستان آرامش و امنیت شهرستان و سابقۀ مردم شریف و زحمات قضات را مدنظر قرار دهند؛ کسانی را که کار می‌کنند تشویق و کسانی را که کار نمی‌کنند دستشان را بگیرند و در جای دیگری به کار مشغول نمایند.

 

ایشانضمن خوشامد و تبریک مجدد به‌تمامی حضار برای آنان آرزوی توفیق کردند و گفتند: خوشحال بودم در خدمت تمام کارکنان دادگستری باشیم لیکن به خاطر بیماری کرونا موفق نشدیم.

 

لازم به ذکر است قبل از سخنان ماموستا قادریجناب آقای تاری وردی ریاست محترم دادگستری پاوهمطالبی در خصوص نقش دادگستری پاوه در ایجاد امنیت و خدمت به مردم بیان کرد و گفت: دادگستری پاوه از حیث کمی و کیفی بحمدالله اگر در استان اول نبود به‌صورت مقبول دارند کار می‌کنند. تمام شعبات و حتی شورای حل اختلاف منهای اجرای احکام حقوقی در همه‌جا آبرومندانه جلو رفته‌ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد