فرمانداری پاوه؛ استعفا پشت استعفا

سرویس: سیاسیکد خبر: 298568|22:42 - 1399/04/04
نسخه چاپی
فرمانداری پاوه؛ استعفا پشت استعفا
سیروس صادقی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پاوه نیز در ادامه سریال استعفاهای فرمانداری از سمتش استعفا داد.

به گزارشهزار ماسوله، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پاوه در روزهای اخیر نامه استعفای خود را به فرمانداری تقدیم کرده، این در حالی است که چندی. پیش نیز معاون عمرانی فرماندار از سمت خود درخواست استعفا داده بود.

 

هرچند معاون عمرانی سابق فرماندار دلیل این کار خود را مسائل شخصی عنوان کرد و پیگیری خبرنگار هزارماسوله برای گفت و گو با سیروس صادقی معاون سیاسی فرماندار تا این لحظه بی نتیجه بوده است ولی به نظر می رسد پشت استعفای معاون سیاسی فرماندار اختلافات دلیل اصلی این تصمیم باشد که هنوز مشخص نشده است.

 

 پس از انتصاب سیروس صادقی به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرماندار پاوه در سال گذشته فارغ از واکنش های سیاسی و یا منطقه ای، عملکرد وی در این مدت با رضایت عموم مردم همراه بوده که درخور توجه است.

 

البته گمانه زنی هایی هم در مورد دلایل استعفای معاون فرماندار مطرح می شود که به رفتار نامناسب فرماندار با وی بازمی گردد و همچنین عدم تمایل آقای فرماندار برای تداوم کار با وی که فضای متشنجی را ایجاد کرده است.

 

در این بین هستند عده ای نیز از این پیشامدها خوشحال هستند و بر طبل اختلافات کوبیدند تا صادقی استعفا دهد و حالا هم برای نزدیک شدن به مطلوب خود برای اداره سکان اجرایی شهرستان در تلاش اند.

 

علی ای حال بی انگیزگی در شهرستان پاوه و فرمانداری که بیش از ۶ سال بر کرسی مدیریت شهرستان تکیه زده موج می زند و عملا در شهرستان امیدی به توسعه و رشد و حل مشکلات مردم مشاهده نمی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد