فرماندار روانسر: کار در دستگاه قضایی بسیار حساس و مهم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298564|16:53 - 1399/04/04
نسخه چاپی
فرماندار روانسر: کار در دستگاه قضایی بسیار حساس و مهم است
فرماندار روانسر گفت: با توجه به شرایط کشور کار در دستگاه قضایی بسیار سنگین، حساس و مهم است.

به گزارشهزار ماسوله، «سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در نشست با مسئولان قضایی شهرستان روانسر به مناسبت هفته قوه قضائیه، افزود: رسالت قوای سه گانه  خدمت به مردم و جلب رضایتمندی مردم است و رسالت دستگاه قضایی در اجرای عدالت این هدف را محقق کرده و مایه قدردانی است.

 

وی تصریح کرد:  خوشبختانه همدلی خوبی در میان اعضای شورای تامین حاکم است و خرد جمعی مبنای تصمیم گیری ها است  که این مهم تاثیر مستقیمی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایتمندی  بیشتر مردم خواهد داشت.

 

فرماندار روانسر اظهار کرد: همه باید در رستای خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ منافع نظام تلاش کنیم.

 

مصطفی زاده یادآور شد: یکی از پشتوانه های نظام سرمایه های اجتماعی هستند که مسوُولان نظام باید برای حفظ و تقویت این سرمایه ها قدم بردارند.

 

رئیس دادگستری شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: در دوره تحول نظام قضایی یکی از مهمترین دغدغه های قوه قضائیه جلب رضایت اجتماعی است که این مهم تنها با شعار عملی نمی شود.

 

«فرهاد علیخانی» افزود: تحقق این مهم تنها به عهده قوه قضائیه نیست و مستلزم همکاری و همدلی دیگر نهادها است.

 

وی تصریح کرد: لازمه جلب رضایت عمومی احساس مسوُولیت و تعهد و پای کار بودن همه ادارات و نهادهای مربوطه است.

 

رئیس دادگستری روانسر اضافه کرد: همانطور که مردم وفادار به آرمان های انقلاب هستند و در همه صحنه های انقلاب حضور دارند و مدیران نظام نیز ما باید با خدمتگزاری و عمل به تکالیف پاسخگوی آنها باشیم.

 

علیخانی افزود: خروجی جلسات مدیران را باید مردم ببینند و با وجود همه کاستی ها و کمبودها مردم خواهان خدمتگزاری صادقانه هستند.

 

وی با بیان اینکه همدلی و همبستگی میان اعضای شورای تامین حاکم است گفت: به دلیل اینکه روانسر در مسیر مواصلاتی چندین شهرستان قرار دارد بسیاری از پرونده ها به این شهرستان منتهی می شود.

ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد