تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298561|10:25 - 1399/04/02
نسخه چاپی
تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود برگزار شد
دکتر کیومرث میرزایی به عنوان مدیر جدیدآموزش و پرورش شهرستان جوانرود معرفی واز خدمات محمود داوودی زاده مدیرپیشین این شهرستان قدردانی شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارجوانرود روزیکشنبه دراین آیین بابیان اینکه تغییر مدریت ها امری طبیعی است گفت:سنگ بنای تمام تحولات سیاسی ،اجتماعی ، اقتصادی و ... از آموزش و پرورش آغاز می شود

 

رستگار یوسفی بابیان اینکه سعادت وشقاوت هرجامعه درگروتعلیم و تربیت ان جامعه است افزود: باید ازهمه ظرهیت های این نهادبرای توسعه شهرستان بهره ببریم.

 

وی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در ابعادمختلف را یادآور و اظهارداشت :شهرستان جوانرود از جمله شهرستان هایی است که نیاز به نگاه و توجه ویژه نیازدارد وامیدواریم با بهره گیری ازتمامی ظرفیت ها برنامه های آموزش و پرورش را کیفی ترکنیم .


یوسفی یادآورشد: بهره گیری ازظرفیت خیرین درجهت توسعه فضاهای آموزشی با توجه به دوشیفته بودن مدارس دراین شهرستان،ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی ،اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و،تعامل و همفکری با فرهنگیان ،توسعه متوازن  و... از مهمترین برنامه هایی است که باید مدنظر قرارگیرد.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه شهرستان جوانرود بعداز کرمانشاه سومین شهرستان پرجمعیت استان از لحاظ جمعیت دانش آموزی است گفت: این شهرستان با ۱۵ هزارو ۷۰۰ دانش آموز با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی نیاز به توسعه فضا‌های آموزش دارد.

 

ماشا الله پروین افزود: ساماندهی وسازماندهی نیروی انسانی برای اول مهرماه و توسعه متوازن در همه رشته به ویژه سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته‌های پایه همچون ریاضی و فنی وحرفه‌ای از مهمترین توصیه‌های ما ست که باید مدنظر قرارگیرد.

 

وی به ویژگی خاص شهرستان جوانرود اشاره ویادآورشد: مدیریت در شهرستان جوانرود متفاوت تراز سایر شهرستان است وبا شناخنی که از دکتر میرزایی از لحاظ علمی ، تدین و مدیریت داریم امیدواریم بیش از پیش شاهد رشد وبالندگی آموزش وپرورش در شهرستان جوانرود باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد