سفر به اورامانات ممنوع شد/ استاندار کرمانشاه: تالار‌های عروسی همچنان تعطیل است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298551|11:48 - 1399/03/27
نسخه چاپی
سفر به اورامانات ممنوع شد/ استاندار کرمانشاه: تالار‌های عروسی همچنان تعطیل است
استاندار کرمانشاه گفت: تردد در منطقه اورامانات از امروز تا شنبه صبح بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ممنوع اعلام می‌شود و بازارچه جوانرود نیز در همین ایام تعطیل است.

به گزارشهزار ماسوله، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: بستری‌های کرمانشاه از مرز 400 نفر عبور کرده و شرایط سختی را پیش‌رو داریم، البته انتظار داریم مردم مشارکت جدی و‌ بیشتری در انجام اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی با ممنوع اعلام کردن تردد مسافران به اورامانات از امروز بعدازظهر (27 خردادماه)، گفت: تردد در منطقه اورامانات از امروز تا شنبه صبح براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ممنوع اعلام می‌شود و بازارچه جوانرود نیز در همین ایام تعطیل است.

استاندار کرمانشاه، شیوه کار دفاتر پیشخوان را به دلیل ایجاد تجمع‌های خطر‌آفرین اعلام کرد و یادآور شد: فعالیت دفاتر پیشخوان در کارگروه تخصصی سریعا بررسی و جمع‌بندی شود.

وی افزود: جلسات اداری دستگاه‌های اجرایی تا 10 روز آینده کاهش یابد و امکان دورکاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای فراهم شود.

بازوند با تاکید بر نوبت‌دهی در مطب پزشکان به صورت الکترونیکی، گفت: کاهش ظرفیت پذیرش حتما در مطب‌ها انجام شود و مراجعین در مراجعه به مطب پزشکان حتما از ماسک استفاده کنند و پزشکان نیز باید تجهیزات لازم را برای مراجعین حاضر کنند.

وی با بیان اینکه با هرگونه اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد جدی و قضایی خواهد شد، ادامه داد: رستوران‌ها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با 50 درصد ظرفیت فعالیت خود را ادامه دهند.

این مقام عالی دولت در استان کرمانشاه تالارهای عروسی را تا جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در هفته آینده تعطیل اعلام کرد و گفت: تمامی فعالیت و‌ تلاش‌ها برای مهار کرونا به رفتار و مشارکت بیشتر مردم بستگی دارد.

وی اظهار داشت: با اینکه در پیک بیماری هستیم اما امکانات و شرایط مناسب تری نسبت به ماه‌های گذشته برای ارائه خدمات درمانی به مردم داریم.

بازوند تصریح کرد: مردم هم از مسؤولان انتظار دارند تمام تلاش و کمک را برای مهار و مدیریت کرونا داشته باشند و بر این اساس کمیته نظارت موظف است اجرای مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی پیگیری و با خاطیان سلامت برخورد کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد