افزایش آمار مبتلایان به کرونا در پاوه به ۱۲۷ نفر/ فوت سه نفر بر اثر این بیماری در شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298550|17:08 - 1399/03/26
نسخه چاپی
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در پاوه به ۱۲۷ نفر/ فوت سه نفر بر اثر این بیماری در شهرستان
دکتر ولدبیگی رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گزارشی که به اعضای ستاد ارائه نمود ضمن اعلام افزایش فوتی های ناشی از شیوع کرونا در شهرستان به سه نفر گفت : کل افرادی که به کرونا مبتلا شده اند pcr مثبت بالغ بر 127نفر می باشند که 111 نفر بومی و 16 نفر غیر بومی هستند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در جلسه ستاد کرونا در سخنانی اظهار کرد: سلامت مردم خط قرمز ستاد کرونای شهرستان است .
پرویز ایده پور افزود: بروندادهای ستاد کرونا باید ابتدا توسط اعضاء ستاد اجرایی و عملیاتی شوند .

 

وی گفت: مدیریت در دوران کرونا هر لحظه باید نو به نو شده با تغییر رفتار کرونا و یا شیوع آن فوراً شرایط را درک و نحوه ی مقابله با شرایط را در جیب داشته باشد .

 

فرماندار پاوه ادامه داد: کرونا در روند زندگی انسان معاصر نقطه ی عطف تغییر است ما مدیران و جامعه هیچگاه به برهه قبل از بهمن 98 باز نخواهیم گشت .

 

ایده پور افزود: مردم باید بدانند که روند تغییرات پر فراز و نشیب بیماری کرونا در دست خود آنهاست با اجرای پروتکلهای بهداشتی خانواده ها می تواننند خود را از ابتلا به کرونا مصون بدارند .

 

رییس ستاد کرونای شهرستان پاوه اضافه کرد: هنگامی که در پاوه اعلام می شود وضعیت قرمز است یعنی در روز اعلام وضعیت قرمز حداقل سه نفر به کووید 19 مبتلا شده باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ها مواظب باشند که در دوران شیوع کرونا تخلفات ساختمانی و تجاوز به حریمهای عمومی کنترل گردد و کنترلها هم بر اساس قوانین مرتبط باشد .

 

ایده پور گفت: برخی از بانکها تکریم ارباب رجوع را جدی نگرفته اند لازم است این بانکها تغییرات در بافتار و رفتار جامعه را جدی گرفته و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه ی فعالیت روزانه ی خود قرار دهند سایر ادارات نیزموظف به عملیاتی نمودن سازوکارهای تکریم ارباب رجوع هستند هیچ اهمالکاری در این خصوص پذیرفتنی نیست .

 

وی ادامه داد: معاونت سیاسی – امنیتی کمیته ی نظارتی بر اصناف ، بازاریان ، فروشگاههای مختلف عرضه کالا ، رستورانها و واحدهای مختلف عرضه غذا و نان ، ترمینالها و خودروهای عمومی و سایر موارد را عملیاتی نموده و بصورت مستمر اقدام به بازدید نمایند و لازم است گزارش کار بصورت روزانه آماده و ارائه گردد .

 

وی افزود: کمیته ی نظارتی موظف است افراد خاطی را به دادستانی عمومی و انقلاب معرفی نمایند . در مدت شیوع کرونا دادگستری شهرستان پاوه همکاری همه جانبه ایی را با ادارات داشته اند که صمیمانه در این خصوص از همکاری آنها قدردانی می گردد .

 

وی در پایان گفت: در هیچ کشوری برای بیماری کرونا درمان قطعی یافت نشده و ما هر روز با این بیماری مواجه هستیم لذا شهروندان  شهرستان پاوه اعم از شهر و روستا باید بدانند کرونا فرهنگ مختص به خود را می طلبد و مردم ضرورتاً باید در بافتارها و رفتارهای قبل از بهمن 98 خود تغییرات عمده ایی را انجام دهند تا بتوانند زندگی و امور معیشت خود را ادامه دهند و دچار بیماری نشوند .

 

دکتر ولدبیگی رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گزارشی ضمن اعلام افزایش فوتی های ناشی از شیوع کرونا در شهرستان به سه نفر گفت : کل افرادی که به کرونا در شهرستان پاوه مبتلا شده اند (pcr مثبت )بالغ بر 127نفر می باشند که 111 نفر بومی و 16 نفر غیر بومی هستند در این مدت متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند .

 

دکتر ولدبیگی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 617 مورد نمونه گبری انجام پذیرفته است افزود : از همه ی ادارات و ارگانها درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع کرونا با شبکه ی بهداشت همکاری نمایند .

 

وی وضعیت کنونی پاوه را بر اساس آیتمهای ستاد کرونای کرمانشاه زرد اعلام نمود.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد