حضرت آیت الله علماء در پیامی چهل سالگی اقامه نمازجمعه ماموستا قادری را تبریک گفتند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298549|16:56 - 1399/03/26
نسخه چاپی
حضرت آیت الله علماء در پیامی چهل سالگی اقامه نمازجمعه ماموستا قادری را تبریک گفتند
حضرت آیت الله علماءنماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز کرمانشاه با صدور پیامی چهلیمن سالگرد اقامه نمازجمعه توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری را در پاوه تبریک گفتند.

به گزارشهزار ماسوله، حضرت آیت الله علماء نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز کرمانشاه با صدور پیامی چهلیمن سالگرد اقامه نمازجمعه توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری را در پاوه تبریک گفتند.

 

متن پیام حضرت آیت الله علماء به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا يَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ آیه (۲۸) الفاطر
وَ مَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَخْشَ اللَّهَ وَيَتَّقْهِ فَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ آیه (۵۲) النور
 
برادر ارجمند جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری
امام جمعه محترم پاوه
سلام علیکم
به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت ۴۰ سال خدمات صادقانه حضرتعالی در سنگر نماز جمعه باشکوه و پر محتوا با حضور گرم مردم، تلاشها و اهتمام بی نظیرتان موجب رفع مشکلات مردم و همراهی مسئولین بوده و با درک و بینش بالا نسبت به مسائل فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت قدم­های بسیار مؤثری بر داشته­ اید، باعث و حامل آن گردید تا بر خود وظیفه بدانم بعنوان قدرشناسی از جنابعالی تشکر و قدردانینمایم.

شور شیرین سالیان تلاش خاضعانه شما در جای جای آن قدم­ها و تلاشهای شبانه روزی همراه با پشتکار و همت شما به یادگار خواهد ماند و بعنوان باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی، آینده و فردای شما خواهد بود.

مایه افتخار است شخصیتی انقلابی و مجاهد همچون شما که در کمال صداقت و درستکاری ۴۰ سال از بهترین سالهای زندگی خود را ثابت قدم در سنگر خدمت به اسلام و مسلمین بالاخص مردم شریف پاوه گذرانده و در جهت تحقق اهداف عالیه اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از هیچ خدمتی دریغ ننموده­اید.
امیدوارم با توکل به خداوند منان در همه عرصه­ های زندگی مشحون از عطر خوش­نواز الهی باشید و به عنوان عالمی خدمتگزار و تأثیرگذار برای تعالی دین مبین اسلام، گام­های مستحکم و مستمری را همچون گذشته بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیاء و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورتان باشد.


 
مصطفی علماء
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد