توسط نمایندگان امام جمعه کرمانشاه صورت گرفت:

تقدیر و قدردانی از زحمات صادقانۀ چهار دهه ماموستا قادری /امام جمعه پاوه : چهاردهه مسئولیتم در اقامه نماز جمعه پاوه با فراز و فرودهای فراونی روبرو بوده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298547|19:43 - 1399/03/25
نسخه چاپی
 تقدیر و قدردانی از زحمات صادقانۀ چهار دهه ماموستا قادری /امام جمعه پاوه : چهاردهه مسئولیتم در اقامه نماز جمعه پاوه با فراز و فرودهای فراونی روبرو بوده است
حاج ماموستا ملا قادر قادری در دیدار نمایندگان حضرت آیت الله علماء با ایشان که بمناسبت چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه توسط ایشان در پاوه صورت گرفت گفتند: مسئولیت اینجانب در جمهوری اسلامی با فرازوفرودهایی روبرو بوده و با زحمت فراوانی توانسته‌ایم این ۴ دهه را سپری کنیم.

به گزارشهزار ماسوله، امروز یکشنبه حاج‌آقا فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، آقای حاج احمد محمدی معاونت فرهنگی دفتر و اعضای شورای روحانیت پاوه، به مناسبت چهلمین سال امامت جمعۀ حاج ماموستا ملا قادر قادری در پاوه با ایشان دیدار کردند.

 

 در این دیدارحاج ماموستا قادریضمن عرض سلام و خیرمقدم به حضار، بخصوص نمایندگان آیت‌الله علما، گفتند:شاید کسانی باشند که بیش از ۶۰ سال است امامت نماز جمعه شهر یا روستایی را به عهده داشته باشند ولی در متن بسیاری از مسائل و جریانات انقلاب اسلامی نبوده‌اند؛ مسئولیت اینجانب در جمهوری اسلامی با فرازوفرودهایی روبرو بوده و با زحمت فراوانی توانسته‌ایم این ۴ دهه را سپری کنیم.

 

امام‌جمعۀ پاوهدر ادامه به بیان و شرح چگونگی پذیرش امامت جمعۀ پاوه پرداختند و گفتند:در سال ۵۹ بعد از شور و مشورت، اعضای ستاد مدرسۀ قرآن و فرماندار و فرماندۀ سپاه وقت پاوه مرحوم شهید کاظمی به این نتیجه رسیدند که بنده به‌عنوان امام‌جمعۀ پاوه، نماز جمعه را اقامه نمایمدرحالی‌که پذیرش این مسئولیت برایم سخت و سنگین بود، در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۱۳۵۹ با توجه به شرایط خاص حاکم، اولین نماز جمعه‌ام را در مسجد سابقی پاوه با حضور گستردۀ مردم و روحانیون و با هماهنگی دفتر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و حضور رئیس وقت جهاد سازندگی استان و نمایندۀ دادگاه انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و نماینده استاندار وقت و سخنرانی قبل از خطبۀ شهید کاظمی با توکل به خداوند متعال اقامه کردم.

 

ایشانبا اشاره به اینکه میدان در آن سال‌ها تنگ و حرکت در این میدان بسیار زحمت بود، خاطرنشان کردند:بنده در طول این سال‌ها ضمن توکل به خداوند، نظم را سرلوحه کارهایم قرار داده و از لحظه‌لحظۀ زندگی‌ام نهایت استفاده را برده ام و در طول این ۴ دهه همواره فردی میانه‌رو بوده‌ام.

 

حاج ماموستا قادریدر ادامه بهپیام جمعۀ گذشتۀخود اشاره کردند و گفتند: بنده در صحبت جمعۀ گذشتۀ خود، هم به دوستان مخلص پیام دادم و از آنان تشکر کردم و هم به کسانی که حسود بودند پیام دادم و همۀ آن‌ها را که آگاهانه و یا ناآگاهانه برای بنده ایجاد زحمت و غیبتم کرده‌اند آزاد و عفو کردم؛ خداوند همۀ ما را هدایت کند.

 

امام‌جمعۀ پاوهدر ادامه بهسه اصل انقلاب و اسلام، رهبری و مردماشاره کردند و گفتند:این سه اصل همواره برای من مهم و دارای ارزش بوده و برایشان ارزش قائل و خود را حافظ این سه اصل دانسته‌ام.

 

ماموستا قادریدر پایان گفتند:در طول این ۴۰ سال جاده برای بنده و خانواده‌ام صاف و هموار نبوده است اما باوجود این‌همه فراز و نشیب و دست‌انداز، باز ادامه داده‌ و ان شاء الله ادامه خواهیم داد.

 

ایشاندر پایان از مردم شریف پاوه و مردم عزیز اورامانات و مسئولین همراه خود تقدیر کردند و از پیام محبت‌آمیز آیت‌الله علما نمایندۀ محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعۀ کرمانشاه تشکر کردند.

 

در ادامه این دیدارجناب آقای حجةالاسلام فاضلیوجناب حاج محمد محمدیبه‌عنوان نمایندگان حضرت آیت‌الله علما طی سخنانی گفتند: حضور ما در این جلسه به‌عنوان نمایندۀ حضرت آیت‌الله علما، تقدیر و قدردانی از زحمات صادقانۀ نزدیک به نیم‌قرنِ ماموستا قادری و درواقع تجلیل از اسلام و قدرت اسلام عزیز است که این‌گونه شخصیت‌ها را برای پایداری و شکوفایی دین مبین اسلام پرورش داده تا این‌گونه بدرخشند.

 

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و خسته نباشید ۴ دهه ایستادگی را به جناب ماموستا قادری تقدیم شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد