بی تفاوتی در مطالبات مردم، مهمترین اقدام مسئولین در حل معظل کم آبی بانه وره!!! /شورای شهر در قبال بی تفاوتی مسئولین حق استعفا دارند!

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298545|22:16 - 1399/03/24
نسخه چاپی
بی تفاوتی در مطالبات مردم، مهمترین اقدام مسئولین در حل معظل کم آبی بانه وره!!! /شورای شهر در قبال بی تفاوتی مسئولین حق استعفا دارند!
سخنگوی شورای شهر بانه‌وره گفت: مکاتبات زیادی به فرماندار و مدیریت آب منطقه ای آب و مدیر کل فاضلاب شهری و معاونت عمران استانداری داشته اند اما تا کنون بی جواب مانده است و هیچگونه اقدام مثبتی جهت حل این معضل کم آبی نداشته اند.

به گزارشهزار ماسوله، سخنگوی شورای شهر بانه‌وره در مورد بی آبی شهر در گفتگ.یی با خبرنگار ما اظهار کرد: قصه پر غصه نبود آب در سرزمین شهدای دفاع مقدس و مردم آواره جنگ  قصه تازه ای نیست، سال هاست مردمان این سرزمین با بی آبی، دست و پنجه نرم می کنند، سال هاست آب در شهر بانه وره خرید و فروش می شود و سال هاست در هر خانه این سرزمین دستگاه دینام آب مهمترین وسیله ای است که باید تهیه شود.

 

وفا فتح الهی افزود: سالهاست مردم شهر بانه وره شیرآب را باز می کنند، با ناراحتی فقط شاهد چند قطر خالی از شیرآب می باشند.

 

وی گفت: مسئولین محترم وضع ما این است، ما در روز فقط یک ساعت و نیم آب داریم آنهم با فشار خیلی کم که در خیابان های آتشکده و مولوی، فرهنگیان، نشتیمان، شورا، هورامان حتی نیم ساعت آب مداوم هم نداریم.

 

وی گفت: با این بی آبی چکار می توان می کرد، برای مصارف شربمان آب می خریم ولی آیا برای  دیگر مصارف هم باید آب بخریم؟

 

فتح الهی ادامه داد: مسئولین محترم آیا بی جوابی به این مردم غیور و جنگ زده این شهر که در دفاع از خاک و وطن و به طبع آواره شدن اجباری از کنار رودخانه پر آب سیروان به این مناطق خشک و بی آب و بی تفاوتی شما به این شهر چه توجیهی میتواند داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: جهت اطلاع مردم فهیم شهر شورای شهر مکاتبات زیادی به فرماندار و مدیریت آب منطقه ای آب  و مدیر کل فاضلاب شهری و معاونت عمران استانداری داشته اند اما تا کنون بی جواب مانده است و هیچگونه اقدام مثبتی جهت حل این معضل کم آبی نداشته اند.

 

سخنگوی شورای شهر بانه وره اضافه کرد: از نماینده محترم و بحق شایسته اورامانات جناب آقای دکتر آرش لهونی با تدابیر خود انتظار داریم و  می‌خواهیم در اسرع وقت با حضور استاندار محترم جناب آقای مهندس بازوند و فرماندار تلاشگر و با حضور ادارات مربوطه تشکیل جلسه فوری داده و خواستار پیگیری جدی این موضوع شوند.

 

وی افزود: زیرا با تداوم این وضع و کمبود آب از روی ناچاری شاهد بحرانهای اجتماعی و تجمع اعتراضی در سطح شهر خواهیم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد