مسیول دفتر امام جمعه کرمانشاه در پیامی چهلمین سالگشت اقامه اولین نماز جمعه در پاوه را تبریک گفت

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298544|21:51 - 1399/03/24
نسخه چاپی
مسیول دفتر امام جمعه کرمانشاه در پیامی چهلمین سالگشت اقامه اولین نماز جمعه در پاوه را تبریک گفت
متن پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت برگزاری چهلمین سالگشت اقامه اولین نماز جمعه، در شهرستان مومن پرور پاوه،ماموستا ملا قادر قادری به شرح ذیل می‌باشد.

به گزارشهزار ماسوله، متن پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت برگزاری چهلمین سالگشت اقامه اولین نماز جمعه، در شهرستان مومن پرور پاوه،ماموستا ملا قادر قادری به شرح ذیل می‌باشد.

 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

صدیق ارجمند‌و عالم مجاهد‌جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری(زیده عزه)

سلام‌علیکم

         چهلمین سالگشت اقامه اولین نماز جمعه، در شهرستان مومن پرور پاوه، توسط جناب‌عالی مبارک باد.

23 خرداد سال 59 و در زمانی که نهال نوپای انقلاب اسلامی در سراسر میهن، اولین جوانه‌های اجرای قوانین و دستورات اسلام را متجلی می‌کرد، اقامه اولین نماز پر شکوه جمعه توسط شما در شهرستان پاوه، برای مردم مومن آن شهرستان طنین‌انداز شد؛ بدون شک احیای سنگر مقدس نماز جمعه از اساسی‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی برای ترویج و بسط تقوا، بصیرت و اخلاق در گستره جامعه بود، چه این که از قِبَل این موهبت بی‌بدیل، روشنگری عالی‌ترین برنامه‌های نظام برای بسیج افکارعمومی در راستای تقویت و بنیه دینی و تقویت انقلاب اسلامی، توسط ائمه محترم جمعه تبیین می‌گردید.

بحمدالله مردم منطقه اورامانات از دیر باز اهل تدین، نجابت و پاکی بودند و این خصوصیات بارز مردم، مرهون حضور علمائی است، که خود جلودار این قافله انسانی به سوی معنویت ، ترقی و کمال می‌باشند.

حسب فرمایش ماندگار مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در سفر تاریخی خود به شهرستان پاوه داشتند که:

«این امتیازات بر می‌گردد به این مرد عالم و مجاهد، این جناب ماموستا قادری؛ روحانىِ هم عالم و هم روشنفکر، اینجور روحانیایی در این دوره و در همه‌ی مقاطع حساس، به کار جماعت‌های مردمی می‌آید؛ آگاهانه، بابصیرت، مسائل را تشخیص بدهد، درک کند، بعد هم وسط میدان باشد»

جای بسی افتخار و سربلندی است که امروز به برکت انقلاب اسلامی، آگاهی مردم، خصوصاً مردم مومن منطقه اورامانات، نسبت به عظمت و تأثیر نماز جمعه بسیار افزون گشته و امروز پایگاه‌های نماز جمعه، هنگامه حضور مردم در راستای تقویت مردم سالاری دینی شده است.

امید وارم تا سالیان متمادی سایه با برکت حضرت‌عالی، که همواره موجب وحدت و همدلی و بصیرت افزایی منطقه اورامانات، مستدام داشته وهمچنان خطبه‌های پر شکوه و دشمن شکن نماز جمعه توسط جناب‌عالی در منطقه اورامات طنین‌انداز باشد.

 در پناه خداوند متعال سلامت و موفق و موید باشید.

              با احترام

         علیرضا شهرستانی

 رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد