شهرکی در محاصره مصالح ساختمانی!/ جدال شهرداری و سکوت فرمانداری

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298529|14:05 - 1399/03/18
نسخه چاپی
شهرکی در محاصره مصالح ساختمانی!/ جدال شهرداری و سکوت فرمانداری
جدال شهرداری برای گرفتن سهمش از زمین های ورودی شهرک بسیج در سکوت فرمانداری شرایط سختی را برای ساکنان این شهرک رقم زده است.

به گزارشهزار ماسوله، ، چند سالی می‌شود که کاربری زمین های نرسیده به ترمینال نوسود پاوه به عنوان مسکونی تغییر کرده اند و خانه های بنا شده در این منطقه حالا به شهرکی در دل این منطقه تبدیل شده اند که ساکنانش با مشکلات ریز و درشت بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

 

بی تدبیری مسئولان شهرک بسیج پاوه را در محاصره خاک و سنگ و مصالح ساختمانی قرار داده و عبور و مرور وسایل نقلیه به این شهرک تقریبا غیرممکن شده است.

 

قطعه بندی اشتباه در این منطقه که ظاهرا شهرداری آنرا به حال خود رها کرده موجب شده که ورودی شهرک بسیج پاوه مسدود شود.

 

امروز نزدیک به سه ماه است که این ورودی با تخلیه خاک و شن از جانب برخی افراد بسته شده و فرمانداری و شهرداری هیچ اقدامی تاکنون برای رفع انسداد این ورودی انجام نداده اند.

 

مردم و ساکنین این شهرک دچار مشکلات عبور و مرور شده اند و گویا تدبیر و امیدی از جانب مسئولین برای حل این مشکل نیست.

 

گرچه بی تدبیری های مسئولین وقت شهرداری و شورا باعث به وجود آمدن چنین مشکلی برای ساکنین این شهرک در پی واگذاری معبر ورودی اصلی در خیابان نوسود به وجود آمده است، اما جای سوال است که مسئولان امروز و در راس آنها فرماندار شهرستان چرا به این موضوع و معضل بی توجه است و مشغول امورات روتین است.

 

با وجود پیگیری های اهالی منطقه از طریق فرمانداری و شهرداری متاسفانه هیچ گونه اقدامی در راستای بازگشایی مسیر تاکنون صورت نگرفته و موجبات نارضایتی ساکنین محله را در پی داشته است.

 

شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله در این باره اظهار داشت: در نقشه شهرداری این مکان به عنوان معبر پیش بینی شده است، اما زمانی به عنوان معبر اصلی خواهد بود که صاحب ملک اقدام به تفکیک زمین های خود کند که در آن صورت معبر به صورت رسمی ایجاد خواهد شد.

 

دانا آذری افزود: اکنون صاحب ملک در جهت دریافت امتیاز و صرف نظر از دریافت هرگونه سهم شهرداری زمین های خود را تفکیک نمی کند و ما نیز بر اساس قانون باید سهم شهرداری را دریافت کنیم.

 

وی ادامه داد: این شهرک در طرح جامع شهرداری در جاده اصلی نوسود معبر ورودی اصلی به شهرک با عرض ۸ متر پیش بینی شده است که متاسفانه مسئولین وقت شهرداری معبر اصلی را نادیده گرفته و اقدام به واگذاری زمین اصلی معبر ورودی کرده اند که پس از آن این معبر مسدود شده در زمین شخصی یکی از شهروندان به صورت موقت محل عبور و مرور ساکنین شهرک تعیین شده است.

 

شهردار پاوه گفت: این شهروند هم اکنون به تفکیک زمینهای خود اقدام نمی کند و معبر موقت ورودی شهرک نیز مسدود شده است. آذری اضافه کرد: یک معبر دیگر نیز در بالای شهرک و در مسیر جاده غسالخانه وجود دارد که اکنون تردد ساکنین گرچه طولانی تر شده اما امکان پذیر است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد