فرماندار پاوه : کلیه ی اماکن گردشگری در اورامانات و شهرستان پاوه تعطیل می شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298515|23:15 - 1399/03/12
نسخه چاپی
فرماندار پاوه :  کلیه ی اماکن گردشگری در اورامانات و شهرستان پاوه تعطیل می شوند
ایده پور فرماندار پاوه : از فردا ساعت دو بعد از ظهر تا اطلاع ثانوی کلیه ی اماکن گردشگری در اورامانات و شهرستان پاوه تعطیل می باشند و ورود مسافرین ممنوع و نسبت به بازگرداندن آنها اقدام خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه ضمن اعلام وضعیت هشدار در خصوص شیوع بیماری کرونا در شهرستان پاوه گفت: برابر مصوبات مربوطه از فردا ساعت 2 بعد از ظهر ورود مسافرین و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده خودروهای مسافرین در مبادی ورودی منطقه ی اورامانات و شهرستان پاوه برگشت داده خواهند شد .

 

 فرماندار پاوه هم چنین از شهروندان شهرستان پاوه خواست از ورود به تجمعات مانند برگزار ی عروسی ها ، مراسم غزا و سایر تجمعات در پارکها ، معابر ، فروشگاهها و ... جداً خودداری نمایند.

 

 وی هم چنین افزود : مردم باید بدانند ما به روزهای عادی قبل از شیوع کرونا بازنگشته ایم و متاسفانه آمارهای ابتلا روبه افزایش است .

 

وی گفت: بنا به اعلام وزارت بهداشت اگر رفت و آمدها دید و بازدیدها ، حضور در تجمعات مختلف در سطح کرمانشاه و شهرها و روستاهای تابعه کنترل نشوند بیماری کرونا در این استان از کنترل خارج و بیمارستانها مملو از بیمار خواهند شد لذا ضروری است فاصله گذاری اجتماعی و حداقل حضور در  خارج از منزل  مورد توجه قرار گیرد .

 

 ایده پور در پایان گفت : مراجعین به ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند پس از ورود به ادارات از ماسک استفاده نمایند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد