فرماندار جوانرود: این شهرستان شرایط پذیرش مسافر را ندارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298513|22:44 - 1399/03/11
نسخه چاپی
فرماندار جوانرود:  این شهرستان شرایط پذیرش مسافر را ندارد
فرماندار جوانرود با اظهارنگرانی ازافزایش آمار مبتلایان به بیمارکرونا گفت : در حال حاضر این شهرستان شرایط پذیرش مسافر و گردشگررا ندارد.

به گزارشهزار ماسوله، رستگار یوسفی روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان جوانرود که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد افزود: علیرغم تمام زحماتی که در طول دوماه گذشته برای تعطلیلی بازاریان ، اماکن عمومی  ومراسمات دینی و مذهبی ، عزا و عروسی و... انجام گرفت متاسفانه  وضعیت کرونایی  این شهرستان قرمز و نگران کننده است مردم بایدهمچنان  فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی اظهارداشت : در صورت تشدید اوضاع  مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری همچون تعطیلی بازار ، اماکن عمومی ، بوستانها ، پست بانک و کافی نت ها  ، آیین های عزا و عروسی و.. خواهیم شد.

 

فرماندار جوانرود همچمین به اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی و... تاکید کرد.

 

یوسفی با بیان اینکه این محدودیت ها به تنهایی کارساز نیست یادآورشد: از مردم انتظار داریم که همچون ماه های  گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را باجدیت رعایت و به توصیه های ارایه شده توجه کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود نیز از افزایش آمارمبتلایان این شهرستان به ویروس کرونا خبرداد وگفت : متاسفانه تاکنون   تست 111 نفر در شهرستان جوانرود مثبت و تست70 نفر  دیگر نیزجهت آزمایش به استان ارسال شده است.

 

دکتر مولود حسینی افزود: 55 نفر هم در قرنطینه  مثبت خانگی به سر می برند.

 

وی از بی توجهی های شهروندان در روزهای اخیر ودر زمان برداشتن محدودیت نسبت خطر بالای بیناری کرونا برای سلامتی خودشان و سایر افراد جامعه ابراز نگرانی کردو اظهارداشت : اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، متاسفانه وضعیت وخیم ترخواهد شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد