فرماندار پاوه : برای جلوگیری از شیوع کرونا باید دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی رعایت شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298510|17:05 - 1399/03/10
نسخه چاپی
فرماندار پاوه : برای جلوگیری از شیوع کرونا باید دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی رعایت شود
فرماندار پاوه گفت: متاسفانه بیشتر شهروندان وضعیت هشدار را نادیده گرفته و خود ، خانواده و دیگران را در معرض ابتلا به این بیماری قرار می دهند مردم باید دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند .

به گزارشهزار ماسوله، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان کرمانشاه و اعلام وضعیت هشدار فرماندار پاوه در جلسه ای با حضور ایده پور فرماندار ، صادقی معاون سیاسی – امنیتی فرماندار ، میری مسئول حراست فرمانداری  و دکتر ولدبیگی رئیس شبکه ی بهداشت و درمان و کریمی معاون بهداشت پاوه گفت : وضعیت استان به مرحله ی هشدار رسیده اما متاسفانه بیشتر شهروندان وضعیت هشدار را نادیده گرفته و خود ، خانواده و دیگران را در معرض ابتلا به این بیماری قرار می دهند مردم باید دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند .

 

وی گفت: با توجه به اینکه درمانی برای بیماری کرونا ویروس وجود ندارد اعمال هر گونه قرنطینه ایی امکان پذیر نیست مردم باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیرند.

 

در این جلسه دکتر ولدبیگی رئیس شبکه ی بهداشت و درمان پاوه نیز گفت : واکسن یا داروی درمان قطعی ویروس کرونا هنوز در هیچ جای جهان عرضه نشده اما می توان با اجرای پروتکلهای بهداشتی به ویژه حفظ فاصله یک و نیم تا دو متری و عدم  حضور غیر ضروری در تجمعات مختلف تا سطح بسیار بالایی از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری نمود .

 

دکتر ولدبیگی خواستار تغییر سبک زندگی فعال شهروندان بر اساس دستورالعملهای بهداشتی مقابله با کرونا ویروس شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد