کشف ۸ راس گوساله قاچاق در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298504|10:38 - 1399/03/08
نسخه چاپی
کشف ۸ راس گوساله قاچاق در پاوه
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: گروهان مرزی شهرستان پاوه ۸ راس گوساله نر به منظور خروج غیر مجاز کشف کردند.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست اداره کلتعزیرات حکومتی استان کرمانشاهگفت: بر اساس اطلاعات رسیده تعداد ۸ راس گوساله نر کشف گردید و با توجه به اینکه از ابتدای کشف تا کنون فرد یا افرادی عهده دار مالکیت اقلام را قبول نکرده و نیز مدرکی دال بر معرفی مالک واقعی مشخص نگردید.

او افزود:شعبه تعزیرات حکومتی اداره شهرستان پاوه کالا‌ی کشف شده را را مجهول المالک یا صاحب متواری قلمداد و کلیه کالا‌های کشف شده را به نفع ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مصادره کرد.

او ادامه داد: هم چنین نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک قاچاقچی که قصد انتقال یک محموله بزرگ لوزم خانگی را با تریلی به مقصد تهران را داشت کشف کرد که  پرونده تشکیل شده  به همراه متخلفان و محموله کشف شده به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارجاعشد.
 

شاهی بیان کرد:بر اساس مستندات  علاوه بر ضبط کالا و خودرو حامل کالای قاچاق متهم را به اتهام حمل و مباشرت کالا به پرداخت ۳۲  میلیارد و ۹۳  میلیون و ۴۳۸  هزار و ۹۷۵   ریال جزای نقدی با احتساب ارزش خودروی حامل در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بر اساس اطلاعات و اخبار رسیده نیروی انتظامی  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور ماهیدشت ورودی به کرمانشاه از یک کامیون کشنده تریلی مقدار ۳۳۱ قلم لوازم و وسایل ساختمانی قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

او ادامه داد:  علاوه بر ضبط کالا و خودرو حامل کالای قاچاق متهم ردیف اول را اتهام حمل کالا به پرداخت ۴ میلیارد و ۶۸۵  میلیون و ۵۹۵  هزار و ۳۶۹   ریال جزای نقدی و متهم ردیف دوم را به اتهام مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۶۹ ریل با احتساب ارزش خودروی حامل و جمعا متهمین را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۳۸ ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد