پیام فرماندار پاوه به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان - روز قدس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298498|11:53 - 1399/03/02
نسخه چاپی
پیام فرماندار پاوه به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان - روز قدس
فرماندار پاوه به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان - روز قدس پیامی صادر کرد که در ادامه خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان - روز قدس پیامی صادر کرد که در ذیل خواهد آمد.

 

متن این پیام چنین است:

قدس شهر نماز ،شهر شب اسرا ،شهر کسانی که به آسمانها سفر کرده اند ،شهر رشادت ،شهر شهادت و شهر مقاومت وعنقریب ........شهر آزادی . شب پیروزی انقلاب اسلامی ستاره ی رژیم صهیونیستی خاموش شد ، شب پیروزی انقلاب اسلامی کنگره های کاخ سفید  مرکز کابالیسم و فراموشخانه ی فراماسونری صهیونیسم درهم فرو ریختند در شب پیروزی انقلاب اسلامی موسای زمان آهنگ جان سامری کرد و در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان1399 هجری قمری مصادف با 16 مرداد1358 فرمان داد که این خانه و کاشانه ی اسلام این دیرینه دین پیامبران رب جلیل و دین خلیل و آیین کلیم را از غاصبان رجیم و شیاطین شریر باز پس گیرید .

 

بعد از اربعون عام و در تاریخ   ۲۵ ذی القعده    ۱۴۳۶مصادف با ۱۸ / ۶ / ۱۳۹۴ رهبری خردمند و فرزانه انقلاب  فرمودند : اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید. فرمان رسید این خانه از دشمن بگیرید / تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید و امروز همه می دانیم کمتر از 21 سال تا تحقق آن روز تاریخی فرا رویمان است و شمارش معکوس مرگ فرزندان اهریمن فرا رسیده است و پازل نابودی اختاپوس صهیونیستی هر روز تکمیل تر می شود .

 

لذا بر همگان است روز جهانی قدس را به صور مختلف در جان جهانیان بیش از پیش زنده نگه دارند تا این شعله در روز موعود اخگری شود برجان سلسله شیطان در قدس شریف.

 

روز قدس را بس گرامی می داریم – ایده پور فرماندار پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد