ماموستا قادری:

در روز قدس با زبان و قلممان نفرین خود را روانه اسراییل خواهیم کرد/ لزوم بیداری مسلمانان در مقابله با طرح معامله قرن امریکا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298497|11:48 - 1399/03/02
نسخه چاپی
در روز قدس با زبان و قلممان نفرین خود را روانه اسراییل خواهیم کرد/ لزوم بیداری مسلمانان در مقابله با طرح معامله قرن امریکا
ماموستا با بیان اینکه بدترین طرحی که در سال گذشته هم شاهد بودیم طرح امریکا و معامله قرن بنا به توصیه صهیونیست ها انجام گرفت گفت: با این طرح جدید اگر چنانچه ما مسلمانان بیدار نباشیم در آینده چیزی به نام فلسطین نخواهیم داشت و طبق این طرح هم قدس پایتخت صهیونیست ها خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه صبح امروز در گفتگوی با خبرنگار ما بمناسبت روز قدس با اشاره به اینکه ۲۵ اردیبهشت هرساله در جمهوری اسلامی مصادف با سالروز اشغال فلسطین است و ما هم این اشغال و ظلم  را محکوم می کنیم اظهار داشت: با ملاحظه تاریخ خونین فلسطین به این نتیجه می رسیم در گذشته یهودیان در دنیا هیچ مکان و محلی نداشته اند و در اثر ظلم و خود پسندی که در میان انها بوده است هیچ قوم و ملتی آنها را به خود نگرفته و حاضر به قبول انها نبوده است .

 

ماموستا قادری افزود: تاریخ مانند یک معلم به ما می گوید در قرن ۱۲ میلادی حدود سالهای ۱۱۷۰ در اراضی فلسطین فقط ۸ نفر یهودی زندگی کرده اند اما امروز رژیم صهیونیستی صاحب اراضی فلسطین شده است و فلسطین ها اجنبی و بیگانه شده اند.

 

وی گفت: جمعیت یهودیان در فلسطین تا بعد از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ به ۱۰۰ هزار نفر نرسیده بلکه بنا به گفته استعمار انگلیس که بر منطقه حاکم بوده است حدود ۸۵ هزار نفر بوده است .

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: به دنبال آن یهودیان در دنیا پراکنده بودند تا جمعی از آنها دور هم جمع شدند و انجمنی به اسم صهیون که نام کوهی در فلسطین است تشکیل دادند و این انجمن با همکاری قدرتهای آن عصر توانست با اطراف دنیا تماس بگیرند و خود را برای یک مسیله مهم آماده کردند .

 

ماموستا قادری گفت: استعمار انگلیس که روزی بر سرزمین فلسطین مسلط بود به فکر حکومت برای یهودیان افتاد و با همکاری دوستان یهودی خود و دوستان انگلیس به تشکیل یک حکومت در قلب اسلام و مسلمین اقدام کردند.

 

وی تصریح کرد: با تشکیل یک دولت غاصب صهیونیستی در قلب اراضی مسلمین و در کنار بیت المقدس و لاجرم با سکوت مسلمین ِ مردم شریف فلسطین دچار ظلم و توطیه و کشتار شدند .

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: این جنایتکاران بیانیه ای خونین به نام بالفور صادر کردند که به رژیم صهیونیستی رسمیت دادند و ما امروز شاهد هستیم که بیش از ۵ میلیون فلسطینی در خارج از این منطقه زندگی می کنند .

 

ماموستا قادری خاطر نشان کرد: پس از صدور بیانیه و در طول این مدت مردم فلسطین و مسلمین جهان به فکر فلسطین بوده اند اما به خاطر تفرقه در بین مسلمانان نتوانستند کاری برای استقلال فلسطین انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه بدترین طرحی که در سال گذشته هم شاهد بودیم طرح امریکا و معامله قرن  بنا به توصیه صهیونیست ها انجام گرفت گفت: با این طرح جدید اگر چنانچه ما مسلمانان بیدار نباشیم در آینده چیزی به نام فلسطین نخواهیم داشت و طبق این طرح هم قدس پایتخت صهیونیست ها خواهد شد.

 

امام جمعه پاوه گفت: مردم شریف و متدین ایرانی روحانیون و علمای ایران همواره به فکر فلسطین بوده اند و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران هم در دورانی که در قم و نجف بودند یکی از اصول مهمی که در ذهنش بود دفاع از مردم فلسطین بود که در مرداد ۵۸  اخرین جمعه رمضان هر سال را به نام روز قدس نامگذاری کرد و در طول ۴۱ سال گذشته مردم ایران به توصیه بنیان گذار جمهوری اسلامی و به رهنمودهای مقام معظم رهبری در میادین و خیابان ها حضور و با گفتن القدس لنا انزجار و نفرت خود از صهیونیست ها را اعلام کرده اند.

 

وی در پایان گفت: امسال هم مردم ما که در سال پر از گرفتاری و مشکلات با ویروس کرونا بوده اند همچنان در طول این چهار دهه همیشه شعار مرگ بر اسراییل و امریکا را تعطیل نکرده اند و هر ساله گرمتر از سال دیگری بوده است به یاری پروردگار گرچه راهپیمایی نداریم اما با زبان و قلممان نفرین خود را روانه اسراییل خواهیم کرد و از قدس و مردم فلسطین هم پشتیبانی خواهیم کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد