فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

روز قدس نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298496|11:04 - 1399/03/02
نسخه چاپی
روز قدس نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین اظهار داشت: روز قدس روزی است که مردم با حضور حماسی و پرشکوه خود آینده مردم فلسطین را که در صف مقدم انواع ظلم ها قرار گرفته اند، رقم می زنند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: امروز بر ماست که قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف انواع اهانت ها واقع شده است بیش از گذشته امت اسلامی به وحدت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند.

 

وی گفت: روز جهانی قدس بر حسب ابتکار امام بزرگوار ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام گرفت که یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست تشکیل می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت:روز قدس موهبت نظام جمهوري اسلامي با بركت كلام حضرت امام (ره) است تا هرگز نام فلسطين خاموش نشود و مردم فلسطين به حق خود برسند.

 

وی افزود: قدس محور جهان اسلام است و مابین شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد و برخی با دشمنی به دنبال ایجاد تفرقه میان آنها هستند.اما هر ساله شاهد جنایات صهیونیست ها در فلسطین هستیم اما مجامع جهانی و حقوق بشری در قبال این جنایات روزه سکوت در پیش گرفته ولی برای دیگر کشورها مثل اتفاقات یکسال اخیر فرانسه به سرعت پوشش داده می شود

 

سلطان قلی در پایان گفت: پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است و ان شاالله شاهد به تحقق رسیدن نابودی اسراییل قبل از ۲۵ سال باشیم.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد