دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298494|19:14 - 1399/02/31
نسخه چاپی
دو انتصاب جدید در ادارات پاوه /تغییر مدیران آبفا و شبکه دامپزشکی
طی احکامی روسای شبکه دامپزشکی و آبفای شهرستان پاوه صبح امروز منصوب شدند.

به گزارشهزار ماسوله، در آیین تودیع و معارفه ی رئیس جدید اداره ی آب و فاضلاب شهرستان پاوه در فرمانداری پاوه شهبازی معاون مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در آبفای شهری و روستایی شهرستان پاوه اظهار داشت: سیاست های دولت و بالطبع شرکت آب و فاضلاب بر خدمات رسانی هماهنگ و یکسان به شهرها و روستاها بوده که در این راستا تصمیم بر این اتخاذ گردید که شرکتهای مذکور ادغام شده تا این خدمات از یک مرکز واحد کنترل و به سامان گردند .

 

وی وجود نیروهای کارشناسی خبره در آبفای شهرستان پاوه را یک نقطه قوت مهم ارزیابی نمود و گفت :با توجه به وجود نیروهای کارشناس ماهر در آب و فاضلاب شهرستان پاوه امیدواریم اقدامات زیر ساختی مناسب و خدمات بهینه ی درخوری به شهروندان ارائه گردد.

 

در این مراسم عبدالله زاده معاون فرماندار نیز ضمن قدردانی صمیمانه از زحمات درخور و شایسته ی آقایان نادریان و ابراهیمی روسای آبفای شهری و روستایی مدیریت بایسته مدیران مذکور را در برهه های بحران کمبود آب در شهرها و روستاهای شهرستان شایسته ی تقدیر دانست .

 

عبدالله زاده ضمن آرزوی موفقیت برای مرادی بعنوان سرپرست اداره ی جدید آب و فاضلاب شهرستان پاوه اظهار امیدواری نمود: مدیر جدید با ساختار جدید سازمانی بتواند ضمن بهره برداری از نیروهای توانمند اداره ی مذکور از بروز بحران ها و شوک های کم آبی در آینده جلوگیری نموده طرح تکریم ارباب رجوع را در سر لوحه خدمات اداره در نظر گیرند.

 

وی در پایان افزود:  فرمانداری شهرستان پاوه آماده ی مساعدت جهت پیشبرد امر خدمات رسانی به شهروندان و توسعه ی  امور به اداره ی جدید آبفا می باشد.

 

همچنین طی حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر عدنان غلامیی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه منصوب و جایگزین دکتر ارسلان حاتمی شد.

 

 

دکتر عدنان غلامی اصالتا اهل روستای هانه گرمله است که سابقه ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر را در کارنامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد