توزیع بیش از 1500 بسته کمک معیشتی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298489|15:25 - 1399/02/29
نسخه چاپی
توزیع بیش از 1500 بسته کمک معیشتی در پاوه
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه گفت: بیش از یک‌هزار و 500 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در آئین آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظو رهبری درباره کمک مؤمنانه به نیازمندان و حمایت از آسیب‌دیدگان در آستانه ماه رمضان رزمایش همدلی و مواسات با پرچمداری سپاه در دستور کار قرار گرفت.

 

سرهنگ ارسلان سلطانقلی افزود: کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، خرما، گوشت و مرغ تهیه و طی چندین مرحله بین جامعه هدف توزیع شد.

 

وی افزود: در شرایط سخت کرونایی که بنا به توصیه کارشناسان و متولیان بهداشت و درمان در خانه ماندن راهکار اصلی برای دوری از ویروس است، اما همدلی قرنطینه نمی‌شود و سیل مهربانی و مواسات جاری شده است.

 

سلطانقلی اظهار داشت: در دومین مرحله‌ 650 بسته‌ معیشتی در بین اقشار مختلف نیازمند در سطح شهرستان پاوه توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه تا پایان این مرحله بیش از یک هزار و 500 سبد غذایی در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شده است، گفت: یک هزار کارت هدیه دویست هزار تومانی به ارزش دویست میلیون تومان نیز توسط گروه جهادی شهید چمران پاوه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه در بین نیازمندان و اقشار فقیر جامعه توزیع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد