از معلمین نمونه بخش نوسود تجلیل به عمل آمد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298477|01:23 - 1399/02/23
نسخه چاپی
از معلمین نمونه بخش نوسود تجلیل به عمل آمد
طی مراسمی از معلمین نمونه بخش نوسود تجلیل به عمل آمد .

به گزارشهزار ماسوله، در این جلسه که جهانبانی بخشدار نوسود و ویسی رئیس اداره ی آموزش و پرورش حضور داشتند رئیس شورای آموزش و پرورش نوسود  هدف از این جلسات را ارج نهادن به مقام و منزلت و جایگاه معلم دانست و اظهار داشت :  از نظر ما همه  معلمین نمونه هستند دوستانی که اینجا شرف حضور دارند  در برخی شاخص ها عملکرد بهتری داشتند و بابت این انتخاب به این عزیزان  تبریک  عرض می کنیم .

 

نجیب ویسی افزود: اعتقاد داریم که زیر ساخت های توسعه در همه جوامع معطوف به زیرساخت های تفکر است.

 

ویسی گفت:معلمان در سطح مدارس مدیریت تفکر دانش آموزان و پرورش محصلین را به منظور توسعه کشور به عهده دارند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در ادامه با تبیین خصوصیات و شاخص های متمایز شهید مطهری،افزود: یکی از خصوصیات مهم این شهید والا مقام زمان شناسی بود که ثابت کرد که شهوت قدرت و کلام و تمنای تجلی نداشته و با اخلاص در همه شرایط به تعلیم و تربیت می پرداخت و براین باور بود موفقیت معلم در گرو اخلاص است.

 

ویسی معلمی را یکی از مشاغل مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای طرح هوشمند سازی مدارس ، تقویت مدارس منطقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار ، ارتقای سطح آموزش و تشویق دانش آموزان در راستای مهارت آموزی، شاخص های تعلیم و تربیت در سطح منطقه افزایش یابد.

 

بخشدار نوسود نیز در سخنانی اظهار کرد: شغل معلمی شغلی است که برخاسته از عشق و علاقه است نه بحث مادیات. چرا که اگر کسی به مادیات علاقه داشته باشه معلمی را انتخاب نخواهد کرد پس از روی عشق و علاقه است و به همین دلیل است که در سخت ترین شرایط به کارشان و تلاش در آموزش و پرورش دانش آموزان همت می گمارند.

 

جهانبانی افزود: معلمین شالوده و اساس یک جامعه را می سازند چرا که همه افراد از دکتر و مهندس و کارمند، مدیر، سیاستمدار و .... همه تربیت شده دست معلم هستند. اگر معلم این افراد را به نحو احسن تربیت کنند ما جامعه ی پویایی را خواهیم داشت و اگر خدایی نکرده افراد بدون مسئولیت پذیری را  تربیت کنند، جامعه پویایی خودش را از دست خواهد داد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمین نمونه منطقه با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد