دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد:

برخورد قانونی با متصرفان اراضی زراعی در کرمانشاه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298467|11:22 - 1399/02/17
نسخه چاپی
برخورد قانونی با متصرفان اراضی زراعی در کرمانشاه
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با سودجویانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آنها هستند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهرام کرمی امروز چهارشنبه در اولین جلسه شورای حقوق حفظ بیت المال در سالجاری که در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، گفت: سودجویانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آنها به سود منافع شخصی خود هستند یقین داشته باشند دستگاه قضائی و مدیریت جهاد کشاورزی به طور قطع با آنها برخورد خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: ضمن اینکه این اقدام جرم محسوب می‌شود و در دادگاه به جرایم آنها رسیدگی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضا در این زمینه حمایت کافی را از جهاد کشاورزی جهت رفع آثار تصرف به عمل خواهد آورد.

کرمی گفت: هرچند همه دستگاه‌ها در این خصوص اختیارات قانونی و تکلیف قانونی دارند و نباید منتظر دستگاه قضائی باشند و می‌توانند مانع تخلفات شوند.

وی بیان داشت: در بحث گلخانه‌ها شاهد تخلفات و سو استفاده‌هایی هستیم، اطراف کرمانشاه مجوزهای فراوانی به این منظور داده شده است اما دریغ از پرورش محصولات گلخانه‌ای، در این گلخانه‌ها فقط قصد قطعه بندی و فروش با قیمت بالا دارند که لازم است به این امر رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در خصوص ساخت و سازها در بستر رودخانه‌ها گفت: در سال‌های اخیر سیل‌های بسیار سهمگینی در اکثر نقاط کشور حادث شده است که علت خسارت و تلفات سنگین آن ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌مورد در بستر رودخانه‌ها و عدم رعایت قوانین بوده است.

وی اظهار داشت: در این خصوص با امور آب هماهنگ هستیم و در این مورد از آنها حمایت خواهیم کرد و با کسانی که در حریم رودخانه‌ها قصد ساخت و ساز داشته باشند برخورد قضائی خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد