شناسایی و دستگیری عامل انتشار شایعه کرونا در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298466|17:12 - 1399/02/17
نسخه چاپی
شناسایی و دستگیری عامل انتشار شایعه کرونا در شهرستان پاوه
رییس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار اخبار کذب و جعلی در رابطه با انتشار ویروس کرونا در شهرستان پاوه کرده بود، خبرداد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کانالی در شبکه‌اجتماعی تلگرام شناسایی که اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی و مطالب جعلی در خصوص انتشار ویروس کرونا در شهرستان‌ پاوه می‌ کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان پاوه طی انجام عملیات فنی و بهره‌گیری از تجربیات اجرایی موفق به شناسایی عامل شایعه ساز شده و طی هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی نمودند.
سرهنگ کریمی توصیه کرد: منبع و صحت اخبار در مورد ویروس کرونا را بررسی و از انتشار اخبار، شایعات و فیلم‌های مربوط به ویروس کرونا که مورد تایید قرار نگرفته‌اند خودداری نمایید و به یاد داشته باشید اخبار مربوط به کرونا را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایید.
رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: همکاران ما با رصدهای مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام با شایعه پراکنی کند برخورد قانونی خواهند کرد.
 وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی  یا شماره تماس 08321821921 گزارش کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد