پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان پاوه به مناسبت روز کارگر و روز معلم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298449|12:02 - 1399/02/11
نسخه چاپی
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان پاوه به مناسبت روز کارگر و روز معلم
سرهنگ حیدر حق جویان با صدور پیامی روز معلم و روز کارگر را به فرهنگیان و کارگران زحمتکش تبریک گفت

به گزارشهزار ماسوله،  سرهنگ حیدر حق جویان با صدور پیامی روز معلم و روز کارگر را به فرهنگیان و کارگران زحمتکش تبریک گفت

در این پیام آمده است:
دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم نیز یاد آور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

بی تردید معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت و واسطه ای برای هدایت ، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه‌های خداوندی هستند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران فرمودند: "معلمی شغل انبیاست."

 

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

 

کار و کارگر به عنوان کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور ، نشاط ، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زنند.

 

اینجانب باردیگر با تبریک روز معلم و روز کارگر، امیدوارم با لطف خداوند متعال و همت همه معلمان دلسوز و کارگران زحمتکش در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید " نامگذاری شده است ، شاهد تلاش هر چه بیشتر این دو قشر شریف و متعهد در راستای تحقق این شار باشیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه
سرهنگ ستاد حیدر حق جویان

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد