تقدير از اعضاي شوراي شهر پاوه به مناسبت روز ملي شوراها

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298445|17:51 - 1399/02/09
نسخه چاپی
تقدير از اعضاي شوراي شهر پاوه به مناسبت روز ملي شوراها
همزمان با 9 ارديبهشت روز ملي شوراها، شهردار پاوه با حضور در صحن شوراي اسلامي شهر و تبريك اين مناسبت به اعضاي شوراي اسلامي شهر اين روز را گراميداشت.

به گزارشهزار ماسوله، در اين مراسم مهندس آذري شهردار پاوه ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و روز شوراها، با اشاره به ريشه داشتن نهاد شوراي اسلامي در قرآن و مباني دين مبين اسلام و جايگاه ويژه آن در نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان كرد: شورا نهادي برخاسته از جنس مردم و پلی ارتباطی ميان دولت و مردم است که برابر قانون وظایف خطیری بر عهده دارد که مهمترین بخش آن نقش نظارتی شورا در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان است.

 

شهردار پاوه ضمن تقدير از همدلي و همكاري شوراي اسلامي شهر با مجموعه شهرداري در راستاي خدمت رساني به شهروندان ابراز اميدواري نمود انشاءالله با تداوم اين همكاري و همدلي تمام قواي خود را در راستاي خدمات رساني بيش از پيش به شهروندان و انجام امور عام المنفعه به كار گيريم.

 

در ادامه اعضاي شوراي اسلامي به ايراد سخن پرداخته و ضمن تقدير از مهندس آذري جهت حضور در شوراي اسلامي شهر و توجه و احترام وي به شأن و جايگاه شوراي اسلامي، از زحمات شبانه روزي شهردار پاوه تقدير و تشكر نمودند.

 

در پايان با اهداي لوح تقدير از سوي مهندس آذري از زحمات اعضاي شوراي اسلامي شهر تقدير به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد