لطف الهي در جلسه شوراي شهرستان:

راه اندازی بخش سی تی اسکن پاوه از مهمترين مطالبات است/ لزوم تسریع انتقال عملی آب هانی کوان به پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298428|18:22 - 1399/02/03
نسخه چاپی
راه اندازی بخش سی تی اسکن پاوه از مهمترين مطالبات است/ لزوم تسریع انتقال عملی آب هانی کوان به پاوه
رئيس شوراي شهرستان پاوه گفت: با توجه به شرایط بحران شیوع ویروس کرونا خرید و راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان پاوه از مهمترين مطالبات شهرستان است.

به گزارشهزار ماسوله، نشست شورای شهرستان پاوه با فرماندار و تعدادی از دستگاههای اجرایی برگزار گردید كه در این نشست لطف الهی رئیس شورای شهرستان در سخناني با اشاره به بخشی از مشکلات عمومی شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط بحران شیوع ویروس کرونا خرید و راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان پاوه از مهمترين مطالبات شهرستان است.

 

وي افزود: تسریع انتقال عملی آب هانی کوان به شهر پاوه با توجه به احتمال وقوع شرایط کم آبی در سالجاری به دلیل تقلیل بارشهای جوی نسبت به سال گذشته از مشكلات ديگري است كه بايد در اولويت قرار بگيرد.

 

در این جلسه کردبهمن نماینده شورای شهر نودشه نیز از فرماندار و روسای ادارات راهداری و آبفای شهرستان درخواست نمود که موضوع مرمت و تعریض راه مسیر انتقال آب چشمه ی بل به نودشه در دستور کار قرار گیرد تا در صورت هر گونه وضعیت بحرانی کم آبی در نودشه از طریق این خط کمبود آب جبران گردد.

 

وی هم چنین خواستار بازگشایی مسیر پاوه – ته ته – سروآباد شد.

 

نماینده ی شورای باینگان نيز ضمن بر شمردن مشکلاتی چند در شهر باینگان نداشتن ساختمان مناسب اداری برای آبفای این شهر را دلیلی بر افزایش مشکلات در این بخش برشمرد .

 

کم آبی شهر بانه وره اما مهمترین موضوع بود که توسط فرزانه هدایتی نماینده شورای این شهر مطرح گردید .

 

وي در این خصوص اظهار داشت : آب استحصالی موجود شهر کمتر از چهار ساعات کفاف مصرف شهروندان را می نماید .

 

سعدون مرادی نماینده شورای نوسود در شورای شهرستان نيز ضمن قدردانی از عملکرد فرماندار و رئیس مرکز بهداشت شهرستان به دلیل عملکرد و فعالیت مقبول در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا مهمترین مشکل شهر نوسود را نداشتن ساختمان مناسب برای مرکز بهداشت این شهر عنوان كرد .

 

امیری نماینده روستای شمشیر نیز خواستار توجه بیشتر به تجاوز به حرایم راه و منابع طبیعی در منطقه گردید.

 

امینی نماینده ی روستای دزآور در منطقه ی نوسود ضمن قدردانی از فعالیت روسای راهداری و مخابرات شهرستان خواستار الحاق زمینهای شرقی و جنوبی این روستا به طرح هادی شده و از مخابرات درخواست نمود موضوع کندی سرعت اینترنت در این روستا را مرتفع نماید .

 

در این جلسه ایده پور فرماندار شهرستان پاوه ضمن قدردانی از شهروندان شهرستان پاوه در خصوص رعایت اصول بهداشتی در خصوص کرونا توجه بیشتر به رعایت قوانین و مقررات را مهمترین مولفه برای ایجاد نظم و انضباط در ساختارهای مختلف فنی و نظام شهری دانست.

 

وی در خصوص درخواستهاي نمایندگان شورای شهرستان در صورت تامین اعتبار بسیاری از این مشکلات مرتفع خواهند گردید که نیاز است مسئولین ادارات مرتبط فعالیت خود را در این خصوص مضاعف نمایند و فرمانداری نیزدر این خصوص از هرگونه کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد كرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد