شهرياري خبر داد:

آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیر نودشه به تته

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298427|18:10 - 1399/02/03
نسخه چاپی
 آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیر نودشه به تته
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از آغاز عمليات برفروبي محور پاوه به مريوان در گردنه تته خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از آغاز عمليات برفروبي محور پاوه به مريوان در گردنه تته خبر داد.

 

ابراهيم شهرياري افزود: در پي بارش هاي برف در سال گذشته ، محور ارتباطي پاوه به مريوان در گردنه تته از آذر ماه هر سال به مدت 5 ماه مسدود خواهد شد.

 

وي گفت: در فصل زمستان راه جايگزين براي تردد در دو شهرستان از مسير روستاي هجيج به هورامان خواهد بود كه اين مسير نيز بدليل جلوگيري از شيوع بيماري كرونا به مدت 3 هفته مسدود شد.

 

وي ادامه داد: در پي تصميم ستاد مديريت بحران، ديروز راه ارتباطي پاوه به مريوان در مسير روستاي هجيج بازگشايي شد و امروز نيز عمليات بازگشايي و برف روبي مسير اصلي در گردنه تته آغاز شده است.

 

شهرياري در پايان با بيان اينكه بازگشايي گردنه تته مطالبه مردم روستاهاي هانه گرمله و كيمنه بدليل نزديكي به شهرستان مريوان است گفت: هر ساله در اوايل بهار اين مسير برف روبي و بازگشايي شده است اما امسال بدليل بيماري كرونا اين عمليات به تعويق افتاد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد