خوراکی های مسموم شگرد سارق حرفه ای برای سرقت/مالباختگان به پلیس آگاهی پاوه مراجعه کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298412|21:53 - 1399/01/30
نسخه چاپی
خوراکی های مسموم شگرد سارق حرفه ای برای سرقت/مالباختگان به پلیس آگاهی پاوه مراجعه کنند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهر پاوه خبر داد و گفت: این فرد با جلب اعتماد راننده های بین شهری و خوراندن آبمیوه و خوراکی های مسموم به 40 نفر از قربانیان خود اقدام به سرقت اموالشان می کرد.

به گزارشهزار ماسوله، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از رانندگانحمل و نقل عمومیبین شهری پاوه در خصوصسرقتاز آنها توسط سارقی حرفه ای، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد فرد سارق به عنوان مسافر دربستی در شهرهای مختلف سوار بر خودروهای مسافربری شده و در بین راه با چرب زبانی و تعارف مواد نوشیدنی و خوراکی های مسموم طعمه های خود را بیهوش می کرده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: این فرد شیاد پس از بیهوش کردن رانندگان خودروهای مسافربر، اقدام بهسرقتاموال با ارزش آنها از جمله گوشیتلفنهمراه،پولو دیگر لوازم با ارزش می کرده و متواری می شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: دز تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد علاوه بر کرمانشاه در استان های تهران، همدان و کردستان نیزسرقتهای مشابهی را مرتکب شده است.

وی ادامه داد: با جمع بندی موضوع، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری این فرد آغاز و پس از جستجوی بسیار موفق به شناسایی سارق حرفه ای در شهرستان پاوه شده و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهم دستگیر شده تاکنون به 40 فقره سرقت به روش یاد شده اعتراف کرده است، گفت: هرچند شواهد امر نشان می دهد وی سرقت های بیشتری را در استان های یاد شده مرتکب شده باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه تحقیقات تکمیلی از سارق دستگیر شده ادامه دارد، گفت: افرادی که با شیوه یاد شده هدف سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی سارق بهپلیس آگاهیشهرستان پاوه مراجعه کنند.

وی در پایان از شهروندان و خصوصا افراد راننده خواست تا به هیچ عنوان نوشیدنی و یا خوراکی از دست افراد غریبه قبول نکنند و در صورت اصرار فرد برای پذیرفتن خوراکی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد