تحلیلی بر حادثه انفجار مخزن خودرو در جایگاه CNG شهرداری پاوه

بهرام زاده: برشکاری و جوشکاری مجدد مخزن خودرو عامل اصلی انفجار بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298397|00:33 - 1399/01/26
نسخه چاپی
بهرام زاده: برشکاری و جوشکاری مجدد مخزن خودرو عامل اصلی انفجار بود
بهرام زاده گفت: همانگونه که استحضار دارید عامل اصلی انفجار اخیر مخزن سی ان جی خودرو وانت پیکان در جایگاه سی ان جی شهرداری پاوه برشکاری و جوشکاری مجدد مخزن سی ان جی خودرو بود که موجب انهدام کامل خودرو مذکور شد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص انفجار در جایگاه سی ان جی این شهر گفت: در راستای سوختگیری ایمن و بدون خطر در جایگاههای CNG و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی همچون حادثه اخیر انفجار مخزن سی ان جی خودرو در جایگاه سی ان جی شهرداری پاوه بر خود لازم دانستم که موارد مهمی را خدمت عزیزان عرض نمایم.

 

ازاد بهرام زاده گفت: همانگونه که استحضار دارید عامل اصلی انفجار اخیر مخزن سی ان جی خودرو وانت پیکان در جایگاه سی ان جی شهرداری پاوه برشکاری و جوشکاری مجدد مخزن سی ان جی خودرو بود که موجب انهدام کامل خودرو مذکور و آسیب و جراحت دو تن از همشهریان عزیزمان شد که خوشبختانه جراحات زیاد خطرناک نبود ولی متاسفانه موجب خسارت مالی زیادی به جایگاه و موجب تعطیلی جایگاه گردید ،البته نباید فشارهای روحی و روانی تحمیلی به خانواده های محترم مجروحان حادثه و مردم فهیم شهرمان را فراموش کرد .

 

برای درک بهتر موضوع کلیپ آهسته انفجار را در اختیار مخاطبان عزیز قرار می دهم که یک یادآوری از شدت انفجار باشد که البته قبلا از مالک محترم خودرو و خانواده بزرگوارشان بخاطر یادآوری مجدد حادثه طلب بخشش دارم.
عزیزان همانگونه که در کلیپ مشاهده می فرمایید شدت انفجار به حدی زیاد است که موجب انهدام کامل خودرو و پرتاب اجزای خودرو به اطراف و از جمله پرتاب قسمت فوقانی مخزن به سایبان جایگاه و پس از تخریب سایبان به یکصد متری جایگاه و فرود در ترمینال جنب جایگاه می گردد که خوشبختانه با توجه به تعطیلی ترمینال بدلیل محدودیتهای شیوع کرونا و خلوت بودن ترمینال آسیب جانی در این قسمت ایجاد نشد .

 

چتصویری از محل برشکاری و جوشکاری مجدد مخزن سی ان جی خودرو مذکور در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گردد که گواهی دال بر عامل اصلی انفجار مخزن سی ان جی خودرو می باشد که مورد تایید کارشناسان محترم سی ان جی می باشد .

 

در پایان به استحضار عزیزان می رساند هدف از درج موضوع مذکور این است که اهمیت سلامت استاندارد بودن مخزن سی ان جی خودرو و بازدید مخزن خودرو از نظر عدم وجود هر گونه برشکاری و جوشکاری مجدد اطمینان حاصل شود و هر سال نسبت به اخذ معاینه فنی مخزن سی ان جی خودرو اقدام شود .

 

با جدی بودن در رعایت کامل موارد ایمنی در جلوگیری از بروز حوادث ناگوار  در جایگاهها جلوگیری کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد