پرویز ایده پور:

259 طرح با بیش از 50 میلیارد تومان در شهرستان پاوه تصویب واجرا شده است/مسئولان با تاسی از نامگذاری سال، تمام تلاش خود را برای رونق تولید بکار گیرند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298394|01:01 - 1399/01/24
نسخه چاپی
 259 طرح با بیش از 50 میلیارد تومان در شهرستان پاوه تصویب واجرا شده است/مسئولان با تاسی از نامگذاری سال، تمام تلاش خود را برای رونق تولید بکار گیرند
فرماندارپاوه گفت: تا کنون از دو محل زلزله و اشتغال روستایی 259 طرح با بیش از 50 میلیارد تومان در شهرستان پاوه تصویب واجرا شده است .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارپاوه گفت: تا کنون از دو محل زلزله و اشتغال روستایی 259 طرح با بیش از 50 میلیارد تومان در شهرستان پاوه تصویب واجرا شده است .

 

ایده پور در اولین جلسه کمیته اشتغال وسرمایه گزاری شهرستان پاوه که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد گفت: این طرحها در بخش های میراث فرهنگی وگردشگری ، خدمات، کشاورزی ، ورزش وجوانان  و اموزش فنی حرفه ای میباشند .

 

فرماندار پاوه گفت: برای اجرای این طرحها که 259 نفر اشتغال زایی داشته است مبلغ 50 میلیارد و 187 میلیون تومان  تسهیلات پرداخت شده است .

 

ایده پور با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید افزود: مسئولان با تاسی از این نامگذاری باید تمام توان وتلاش خود را برای رونق تولید وایجاد اشتغال بکار گیرند واز ایجاد موانع وطولانی کردن بروکراسی اداری در تصویب وپرداخت تسهیلات وصدور مجوزهای لازم برای طرحهای اشتغال زا اجتناب نمایند .

 

فرماندار پاوه همچنین از تلاش وزحمات تمامی اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان وهمراهی وهمه جانبه مردم  و سایتهای رسمی شهرستان قدردانی کرد . 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد