آمار رسمی بیماری کووید-۱۹ در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298389|03:16 - 1399/01/22
نسخه چاپی
آمار رسمی بیماری کووید-۱۹ در شهرستان پاوه
آمار رسمی بیماری کووید-۱۹ در شهرستان پاوه از سوی شبکه بهداشت پاوه اعلام شد.

به گزارشهزار ماسوله، همشهریان گرامی شهرستان پاوه,شبکه بهداشت و درمان پاوه از ابتدای شروع بحران کرونا همواره سعی بر این داشته که اطلاعات و آمار مربوط به این بیماری را در اسرع وقت و به صورت صحیح و روزانه در اختیار همشهریان قرار دهد, هر چند در این مسیر به خاطر تصمیمات استانی ستاد کرونا وقفه ای کوتاه ایجاد شد,اما با رایزنی و هماهنگی دکتر ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه آخرین آمار شهرستان تا امروز ۲۱ فروردین ۹۸ به صورت عکس نوشت در اختیار همشهریان قرار می گیرد.

 

بر این اساس انواع آمار مبتلایان در افراد مبتلایان قطعی که انجام آزمایش آنان مثبت شده یا آمار افراد محتمل که انجام آزمایش سی تس اسکن آنها مثبت شده است و تست PCR آنها منفی بوده است و یا افراد مشکوک که ازمایش سی تی اسکن و تست PCR آنها منفی اعلام شده است و اما علایم بالینی بیماری را دارند.

 

بر این اساس تعداد آمار افراد PCR مثبت بیماران بستری از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۵ نفر و تعداد افراد PCR  مثبت بیماران سرپایی یک نفر که کلا ۶ نفر PCR مثبت در شهرستان اعلام شده است.

 

آمار محتمل در شهرستان که سی تی اسکن آنها مثبت و پی سی آر آنها منفی است ۱۹ نفر که با این افراد هم همانند افراد PCR مثبت برخورد می شود.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد