اعلام تایید یک مورد تست مثبت کرونا در شهرستان روانسر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298384|02:55 - 1399/01/22
نسخه چاپی
اعلام تایید یک مورد تست مثبت کرونا در شهرستان روانسر
مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی ، توسط آزمایشگاه استان ، امروز یک‌مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در روانسر مثبت اعلام گردید.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر در این باره اظهار کرد: همانگونه که‌پیش بینی می  شد با توجه به آلوده شدن سایر شهرستان های همجوار  احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان روانسر  دور از انتظار نبود  ، و پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی ، توسط آزمایشگاه استان ، امروز یک‌مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در روانسر  مثبت اعلام گردید.

 

وی افزود:  بیمار یک خانم ۳۸ ساله و ساکن یکی از روستاها از توابع شهرستان روانسر میباشد که  متاسفانه این فرد و خانواده وی علی رغم اعلام مکرر توصیه های بهداشتی به مردم شهرستان  اخیرا به یکی از شهرستان های همجوار در حال رفت و آمد بودند .

 

 وی گفت: پیرو اعلام مثبت شدن بیمار مذکور  توسط  دانشگاه ، ستاد مبارزه با کرونا تشکیل جلسه داد و بلافاصله تیم واکنش سریع مرکز بهداشت روانسر به روستا جهت بررسی اپیدیمولوژی  اعزام گردید  که ضمن بیان توصیه های بهداشتی و آموزش نحوه قرنطینه ی خانگی توسط بیمار و اعضای خانواده  و همچنین دهیار روستا اقدام نمود .

 

وی افزود: انتظار ما کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده تان در عین آرامش و آگاهی است .
                                       

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد