نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا در ثلاث باباجانی راه اندازی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298372|01:15 - 1399/01/18
نسخه چاپی
 نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا در ثلاث باباجانی راه اندازی شد
امروز با حضور فرماندار و برخی از مسولین نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا در ثلاث باباجانی راه اندازی شد.

به گزارشهزار ماسوله، به گزارش ستاد مدیریت مبارزه با کرونای کرمانشاه، این نقاهتگاه با ظرفیت ۱۶ تخت، با حضور فرماندار‌و مدیر شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ثلاث باباجانی در سالن ورزشی تختی این شهرستان افتتاح شد.

 

صبح امروز با حضورشکری فرماندار شهرستان ،سرهنگ الفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه،سرهنگ گله جاری فرمانده انتظامی و روسای ادارات شهرستان ، اعضای کمپین های مردمی شهرستان و امدادگران هلال احمر نقاهتگاه  پسا بیمارستانی  برای ارائه خدمات به مبتلا به کرونا در ثلاث باباجانی افتتاح شد.

 

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در بازدید از این مرکز گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا این مرکز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر،ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به استعداد ۲۵ تخت پیش بینی شده است.

 

وی افزود:الحمدالله وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی در خصوص بیماری کرونا مناسب است ولی با تدابیر و پیش بینی های لازم و برای انجام اقدامات پیشگیرانه به صورت مشترک راه‌اندازی شد.

 

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی بیان کرد: در صورت نیاز از بیماران احتمالی بهبود یافته در این نقاهتگاه مراقبت میشود تا به سلامت کامل برسند.

 

نقاهتگاه ثلاث مختص بیماران کرونایی پسا بیمارستانی است که در آن تحت مراقبت قرار گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد