مدیر آموزش و پرورش پاوه:

آغاز طرح ضدعفونی مدارس با مشارکت سازمان های مردم نهاد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298368|23:55 - 1399/01/16
نسخه چاپی
آغاز طرح ضدعفونی مدارس با مشارکت سازمان های مردم نهاد
مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ از آغاز طرح ضدعفونی و گند زدایی مدارس با مشارکت سازمان های مردم نهاد، خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  صبح امروز مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه با تاکید بر اهتمام این مدیریت در راستای جذب مشارکت های مردمی با همکاری انجمن اولیا و مربیان، در ایمن سازی بهداشتی محیط آموزشی مدارس، از آغاز طرح ضدعفونی و گندزدایی مدارس در مقابله با ویروس کرونا با مشارکت سازمان های مردم نهاد، در این شهرستان خبر داد.

 

برزگرفرد؛ همراهی، همدلی و عزم همگانی در مقابله جدی با ویروس کرونا را در گذر از این چالش فراگیر، اجتناب ناپذیر و حیاتی عنوان کرد و از فعالیت های همه دست اندرکاران و تلاشگران سلامت، در این راستا قدردانی نمود.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با حضور در دبستان های شهید باهنر و سعدی، از فرایند ضدعفونی  و گندزدایی این مدارس که با همت والای اعضای کمپین مردمی پیشگیری و مبارزه با کرونای پاوه (خو به خشانی ژیان) صورت پذیرفت، از تلاش های داوطلبانه و خودجوش ایشان تقدیر نمود.

 

وی؛ ابراز امیدواری کرد، با فعالیت های صورت گرفته در سایه اتحاد و همدلی همگانی، هر چه سریعتر با رهایی جامعه از این بیماری کم سابقه، شاهد بازگشایی مدارس و شور یادگیری در محیط امن و سالم کلاس های درس باشیم.

 

گفتنی است؛ در روزهای اخیر با مشارکت داوطلبانه و گسترده کمپین های مردمی و سازمان های مردم نهاد، ضدعفونی و گندزدایی محیط های آموزشی و اداری آموزش و پروزش پاوه آغاز شده است و با هماهنگی های صورت گرفته، به محض بازگشایی مدارس با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ همزمان با ضدعفونی روزانه و مستمر مطابق دستور العمل های ابلاغی، تمامی مدارس پاوه آماده حضور دانش آموزان در کلاس های درس خواهند بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد