فرماندار پاوه در رابطه با شایعات موجود در فضای مجازی اظهار داشت:

هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا، در شهرستان پاوه نداریم/اخبار رسمی را از رسانه های مجوزدار دنبال کنید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298360|16:45 - 1399/01/15
نسخه چاپی
هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا، در شهرستان پاوه نداریم/اخبار رسمی را از رسانه های مجوزدار دنبال کنید
فرماندار پاوه در گفتگو با هزارماسوله در رابطه با شایعات موجود در فضای مجازی اظهار داشت:هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا، در شهرستان پاوه نداریم.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور افزود: تعداد معدودی افراد در شهرستان پاوه سعی در انتشار اخبار و شایعات هستند که تعداد کثیری از مردم را به دنبال خود می کشانند.

 

وی گفت: انتطار دارم که مردم شهرستان پاوه اخبار رسانه های مجوز دار شهرستان را دنبال کنند و به شایعات موجود در کانالهای غیر رسمی توجهی نکنند.

 

وی ادامه داد: هرگونه موردی از فوتی و اخبار رسمی کرونا در شهرستان، را از طریق همین سایتهای رسمی به اطلاع مردم عزیز می رسانیم.

 

فرماندار پاوه گفت: مخفی کردن فوت یک نفر کرونا یا افزایش امار کرونا، نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر دارد.

 

وی افزود: خوشبختانه در سایه همکاری مردم و فرهنگ بسیار عالی شهرستان امار کرونا در شهرستان دقیقا کنترل شده است.

 

پرویز ایده پور تصریح کرد: ۶ نفر افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان هم خوشبختانه در وضعیت مساعدی هستند و یک نفر مورد مشکوک به این بیماری از شهر نودشه هم دیروز داشتیم که در ساعت ۱۲ شب از دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیر شدم که خوشبختانه جواب ازمایش را منفی اعلام کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم شهرستان به سایتها و کانالهای رسمی اعتماد داشته باشند، یک سری افراد معدود نمی توانند با احساسات مردم بازی کنند.

 

وی گفت: امیدواریم که مردم با اعتماد به رسانه ها اخبار صحیح کرونا را از رسانه های محلی هزارماسوله، سلام پاوه و پاوه پرس دریافت کنند و شبکه بهداشت و درمان هم باید برای اطلاع رسانی های بیشتر ، پاسخگو باشند.

 

وی افزود: چرا که باید به عنوان مرجع رسمی اخبار کرونا برای این رسانه ها باشد تا اگر امروز هزارماسوله اعلام کرد که یک هزار نفر فوت کرده اند، مردم هم باید اعتماد داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد