پرویز ایده پور خبرداد:

کاهش محسوس تردد در پاوه پس از اعمال شدید محدودیت ورود به شهرستان/تعطیلی تفرجگاهها

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298339|15:57 - 1399/01/10
نسخه چاپی
 کاهش محسوس تردد در پاوه پس از اعمال شدید محدودیت ورود به شهرستان/تعطیلی تفرجگاهها
، فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان از کاهش محسوس تردد در ورودی شهرستان از زمان اجرای منع تردد خبرداد .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان از کاهش محسوس تردد در ورودی شهرستان از زمان اجرای منع تردد خبرداد .

 

ایده پور با قدردانی از زحمات نیروهای نظامی وانتظامی وامدادگران جمعیت هلال احمر در اجرای طرح گفت: با اجرای قانون جدید منع تردد در مبادی ورودی وخروجی شهر ها ،شاهد کاهش بسیار خوب تردد در شهرستان پاوه بوده ایم .

 

 فرماندارپاوه افزود: این قانون تا پانزدهم فروردین ماه جاری با تمام قدرت تداوم دارد واز مردم عزیز شهرستان ومسافران میخواهیم که از حضور در مبادی خروجی و ورودی شهر جدا خودداری کنند چون تحت هیچ شرایطی اجازه ورود وخروج به آنها داده نمیشود وبا جریمه نیم میلیون تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خود مواجه خواهند شد .

 

تداوم تعطیلی تمامی تفرجگاهها ،پارکها  واماکن عمومی پرتردد ، گند زدایی و ضدعفونی معابر و خیابانهای سطح شهر و روستاها با همکاری انجمن های مردم نهاد و ممنوعیت تمامی برنامه ها و مراسمات دولتی و عمومی که منجر به تجمع شود از مصوبات این جلسه بود  .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد