توزیع ماسک در داروخانه های پاوه از فردا/ اختصاص درمانگاه ویژه برای بیماران تنفسی در بیمارستان قدس پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298331|23:48 - 1399/01/05
نسخه چاپی
 توزیع ماسک در داروخانه های پاوه از فردا/ اختصاص درمانگاه ویژه برای بیماران تنفسی در بیمارستان قدس پاوه
مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه اعلام کرد: درمانگاه اختصاصی بیماران تنفسی در بیمارستان قدس به صورت مجزا ایجاد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه اعلام کرد : ماسک های تولیدی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه از فردا با قیمت های مناسب در داروخانه های سطح شهر پاوه عرضه شده و همشهریان گرامی می توانند جهت تهیه این ماسک ها به داروخانه های سطح شهر پاوه مراجعه نمایند.

 

همچنین مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه اعلام کرد: درمانگاه اختصاصی بیماران تنفسی در بیمارستان قدس به صورت مجزا ایجاد شده است.

 

کیوان رشیدی افزود: این اقدام یک اقدام پیشگیرانه مناسب برای مقابله با کرونا در بیمارستان قدس پاوه است.

 

 رشیدی افزود: در این درمانگاه که فاقد ارتباط با سایر قسمت های بیمارستان است, فقط بيماران داراي مشكلات تنفسي و مشكوك ويزيت خواهند شد و كليه اقدامات درماني برای این بیماران در اين واحد انجام و بیماران تا مرحله اعزام در اين واحد بستري مي گردند كه خود اين امر باعث عدم سرايت بيشتر ویروس به سایر قسمت ها و محيط داخل بيمارستان مي گردد.

 

وی گفت: لازم به یادآوریست این مرکز از مرکز ۱۶ ساعته بیماریهای حاد ریوی مرکز بهداشت واقع در اورژانس بیمارستان قدیم متفاوت است.

 

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم عزیز شهرستان پاوه با فرزندان خود در بیمارستان قدس, از کلیه پرسنل بیمارستان نیز که ۲۴ ساعته در حال مجاهدت و خدمت رسانی به مردم هستند قدردانی نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد