پلمب یک واحد میوه فروشی و اعمال قانون در مورد واحد های سیاری و سایر واحد های صنفی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298327|23:30 - 1399/01/05
نسخه چاپی
پلمب یک واحد میوه فروشی و اعمال قانون در مورد واحد های سیاری و سایر واحد های صنفی
رییس اتاق اصناف پاوه گفت: یک واحد میوه فروشی پلمب و اعمال قانون در مورد واحد های سیاری و سایر واحد های صنفی انجام شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اتاق اصناف پاوه به خبرنگار ما گفت: امروز با جناب بهمنی جانشین دادستانی ، ریاست و کارکنان اداره صمت ، واحد بازرسی اتاق اصناف ، اماکن و نیروی انتظامی ،  آقای مختار مصطفایی ریاست محترم اتحادیه مصالح فروشان و سد معبر شهرداری گشتی مشترک در شهر پاوه به انجام رسید و تصمیماتی ایفاد گردید که به سمع و نظر عموم خواهد رسید .

 

بهروز شفیعی افزود:یک واحد میوه فروشی به دلیل تخلف گرانفروشی پلمب گردید. بعد از ۲۴ ساعت میوه این واحد به قیمت فاکتور به فروش رسیده و مجددا بمدت یک هفته پلمب می گردد.

 

وی گفت: یک واحد میوه فروشی به دلیل تخلفات حداقلی مکلف گردید به مدت ۱۰ روز میوه را با سود ۱۰ درصد (۲۰ درصد ارزان تر از سود مجاز بفروشد)

 

شفیعی ادامه داد: بمدت ۱۰ روز با توجه به تصمیم ستاد بحران کرونا در مورد خطرات بهداشتی عرضه میوه توسط ماشین های حراجی، این بزرگواران اجازه فعالیت نداشته و مغازه داران موظف هستند به قیمت فاکتور میوه خود را از این عزیزان تهیه نمایند و مابقی نیاز خود را از عمده فروشان خرید نمایند . همچنین میوه فروشان موظفند(عاملین عمده) از ماشین های این قشر زحمتکش برای خرید میوه در کرمانشاه استفاده نمایند .

 

رئیس اتاق اصناف پاوه گفت: چند واحد صنفی مصالح فروش که مغازه خود را باز کرده بودند مکلف به بستن مغازه شدند و در صورت تکرار پلمب خواهند گردید .

 

وی افزود: میوه فروشان سطح شهر بازرسی کامل گردیده و مردم بزرگوار می توانند با توجه به قیمت های وایت برد های این واحد ها خرید خود را به انجام برسانند .

 

شفیعی در پایان گفت: در نهایت مجددا تاکید میگردد کلیه واحد های صنفی تا صدور دستور جدید از ستاد بحران شهرستان بجز واحد های خوراکی بسته خواهند ماند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد