فرماندار پاوه :

کاهش 60 درصدی تردد مسافر به شهرستان پاوه در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298324|00:43 - 1399/01/05
نسخه چاپی
کاهش 60 درصدی تردد مسافر به شهرستان پاوه در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل
فرماندارشهرستان پاوه از کاهش 60 درصدی تردد مسافر به شهرستان پاوه در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد .

به گزارشهزار ماسوله، ایده پور شب گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پاوه گفت: با تبیلغات صورت گرفته و تمهیدات ایجاد شده در ورودی وخروجی شهرستان امسال شاهد کاهش 60 درصدی ورود مسافران به شهرستان و کاهش 81 درصدی خروج مردم شهرستان پاوه به طرف کرمانشاه و سایر نقاط بوده ایم .

 

فرماندار پاوه همچنین از کاهش 61 درصدی تردد ومسافرت از پاوه به طرف نوسود و کاهش 62 درصدی مسافرت وتردد از نوسود به طرف شهر پاوه خبرداد .

 

 ایده پور این مهم را نشانه فرهنگ بالای مردم و زحمات اعضای ستاد مدیریت بحران ،انجمن های مردم نهاد و نیروهای نظامی وانتظامی،امنیتی و امدادگران جمعیت هلال احمر و زحمات شبانه روزی کارکنان شبکه بهداشت ودرمان در راستای ارائه هشدارهای بهداشتی و صیانت از سلامت مردم عنوان کرد .

 

 فرماندار پاوه با قدردانی از اقدام ارزنده وخودجوش بازاریان شهرستان در تعطیلی بازار در مهمترین روزهای پایانی سال ،از انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی وسایتهای محلی مبنی بر بزرگنمایی تعطیلی بازار در شهرهای کشور همسایه انتقاد کرد و گفت: بازاریان شهر پاوه بدلیل درک بالا از شرایط در دوهفته گذشته بطور خود جوش تعطیل و این اقدام تحسین برانگیز علاوه بر حذف انگیزه برای ورود مهمان موجبات قطع زنجیره کرونا ویروس را فراهم نموده است .

 

این در حالیست که این اتفاق در همسایگان ما با استفاده از قدرت نیروهای مسلح برای دو روز اتفاق افتاد که گاها موجبات توجه برخی محافل گردید .

 

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه اصناف انتظار میرود آن دسته از عزیزان همشهری و هموطن که تا کنون مراعات فضای مقابله با بیماری را نداشته اند به این پویش خودجوش بپیوندند تا علاوه بر ریشه کنی این بلای جهانی بستر بازگشت زندگی به شرایط عادی فراهم آید  گفت : بازاریان ما از 15 روز پیش وبدون هرگونه اجبار حکومتی اقدام به تعطیلی بازار کردند که بسیار قابل تقدیر وتمجید است .

 

 تداوم تعطیلی بازار شهرستان تا پنجم فروردین ، تشدید کنترل در ورودی وخروجی های شهرستان و اعلام عمومی برای درخانه ماندن مردم از مصوبات این جلسه بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد