سرهنگ سلطان قلی:

شهر نودشه در این روز در دو نوبت آماج حملات بمباران شیمیایی قرار گرفت/ لزوم هماهنگی سازمانهای مردم نهاد با ارگانها در جلوگیری از شیوع بیماری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298318|14:57 - 1398/12/27
نسخه چاپی
 شهر نودشه در این روز در دو نوبت آماج حملات بمباران شیمیایی قرار گرفت/ لزوم هماهنگی سازمانهای مردم نهاد با ارگانها در جلوگیری از شیوع بیماری
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در این روز هواپیماهای رژیم بعث عراق در26 اسفندسال 66 بر فراز شهر نودشه ظاهر می شوند و دردونوبت این شهر ومردم مظلوم را، آماج بمب های شیمیایی قرار میدهند ودرهمان روز 8 نفر وروز بعد 6 نفر به شهادت رسیدند وامروز تعداد شهدای شیمیایی شهرنودشه به 17نفررسیده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با هزارماسوله در سالروز بمباران شیمیایی نودشه اظهار داشت: شهیدان جان خود را نثار کردند تا اسلام، دین و انقلاب اسلامی حفظ شود و ما امروز هرچه داریم از برکت خون  پاک این عزیزان است .

 

سرهنگ سلطان قلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهر نودشه افزود: شهادت آرزوی هر مسلمانی است و مردم نودشه در طول دوران دفاع مقدس با مقاومت در مقابل دشمن بعثی و تقدیم شهدا دین خود را به انقلاب و رهبری ادا کردند.

 

وی با بیان اینکه امروز سالروز بمباران شیمیایی در این شهر است گفت: هواپیماهای رژیم بعث عراق در26 اسفندسال 66 بر فراز شهر نودشه ظاهر می شوند و دردونوبت این شهر ومردم مظلوم را، آماج بمب های شیمیایی قرار میدهند ودرهمان روز 8 نفر وروز بعد 6 نفر به شهادت رسیدند وامروز تعداد شهدای شیمیایی شهرنودشه به 17نفررسیده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به اینکه امروز شیوه تاکتیکها عوض شده است گفت: بمباران شیمیایی در آن زمان توسط حامیان رژیم بعث انجام گرفت و امروز نیز با شیوه های جدید، حملات بیولوژیکی با ساخت ویروس کرونا را در جهت رسیدن به مقاصد و سودآوری خود انجام می دهند.

 

وی افزود: سپاه هم هرگونه تهدید علیه جامعه را با مقابله جواب خواهد داد و از مردم محافظت خواهد کرد.

 

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نودشه ، خصوصا شهدای بمباران شیمیایی این شهر، تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از رسالت‌های مهم دانست و گفت: باید هرچه بیشتر در تکریم شهیدان و جانبازان سرافراز بکوشیم.

 

سرهنگ سلطان قلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در پاوه اظهار داشت: ما شاهد فعالیت خودجوش نیروهای مردمی و سازمان های مردم نهاد در کنار ارگان ها و مسئولین در جلوگیری از شیوع این بیماری هستیم که نیاز به تقدیر دارند.

 

وی افزود: بنا به مصوبه شورای تامین شهرستان، باید این سازمانهای مردم نهاد مباحث تخصصی امور بهداشت را با شبکه هماهنگ و مسائل امنیتی در اجرای فعالیت خود در سطح شهرستان را با ما هماهنگ کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد