فرماندار پاوه:

مهمترین مانع ما در کنترل ورودی شهرستان ترددهای متعدد مردم شهرستان است نه مسافران دیگر نقاط

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298315|21:34 - 1398/12/25
نسخه چاپی
مهمترین مانع ما در کنترل ورودی شهرستان ترددهای متعدد مردم شهرستان است نه مسافران دیگر نقاط
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما امروز ضمن گله مندی از تردد های متعدد مردم شهرستان گفت: بیش از ۹۰ درصد ترددهای روزانه و شبانه سه راهی شمشیر خروج مردم خودمان است .

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار ما امروز ضمن گله مندی از تردد های متعدد مردم شهرستان به خصوص مردم شهرهای پاوه،باینگان و بانه وره و روستاهای بخش مرکزی و باینگان به شهر پاوه و کرمانشاه گفت: بیش از ۹۰ درصد ترددهای روزانه و شبانه سه راهی شمشیر خروج مردم خودمان است .

 

پرویز ایده پور افزود: همین ۹۰ درصد خروج برگشت به شهرستان دارد که می‌توانند منشاء آلودگی باشند .

 

ایده پور تصریح کرد: براساس رصد مستمر و مشاهدات حضوری و عینی از بازرسی و کنترل سه راهی باینگان ،از ورود میهمانان و مسافران بخوبی جلوگیری میشود .

 

فرماندار پاوه افزود : متاسفانه گاها مشاهده شده که مردم خودمان به شیوه های متعدد اقدام به وارد کردن میهمانان به داخل شهرستان میکنند .

 

ایده پور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی سایتهای محلی شهرستان به خاطره پوشش به موقع و لحظه به لحظه اخبار مربوط به کرونا و همراهی با مسولان گفت: از مدیران این سایتها استدعا دارم مردم را به منع تردد و خروج از شهرستان توصیه و تشویق کنند .

 

فرماندار پاوه بااشاره جدی بودن خطر شیوع کرونا از همه مردم نجیب و شریف شهرستان پاوه درخواست کرد : برای حفظ سلامتی خودشان و عموم مردم از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و خارج از شهرستان بطور جدی خودداری کنند.

 

ایده پور افزود : ما ضمن اعلام رسمی در رسانه ها مبنی بر عدم پذیرش میهمان و مسافر ، تمامی اماکن گردشگری و زیارتی ، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر ، رستورانها و سفره خانه ها را کامل تعطیل کرده ایم .

 

وی افزود: حتی اگر به هر شیوه و روشی هم کسی یا کسانی از ایست بازرسی ما عبور کنند نمی تواند هیچ خدماتی بگیرد .

 

فرماندار پاوه در پایان بااشاره به دغدعه شهروندان در خصوص پلاک خودروهایی که مربوط به دیگر شهرها و استان های کشور است ودر شهر پاوه مشاهده میشوند گفت: بیش از ۹۰درصد این خودروها را رصد کرده ایم که مربوط به مردم شهرستان بوده است  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد