یک مورد بیمار مثبت قطعی جدید در شهرستان پاوه شناسایی و تایید گردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298314|21:25 - 1398/12/25
نسخه چاپی
یک مورد بیمار مثبت قطعی جدید در شهرستان پاوه شناسایی و تایید گردید
تعداد موارد قطعی و مثبت شناسایی شده شهرستان پاوه اکنون ۲ مورد می باشد,مورد جدید شناسایی شده از شهروندان شهرستان پاوه بوده و هم اکنون در مراکز درمانی ویژه بیماران کرونایی در مرکز استان بستری می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: تعداد موارد قطعی و مثبت شناسایی شده شهرستان پاوه اکنون ۲ مورد می باشد,مورد جدید شناسایی شده از شهروندان شهرستان پاوه بوده و هم اکنون در مراکز درمانی ویژه بیماران کرونایی در مرکز استان بستری می باشد, مورد اول شناسایی شده شهرستان نیز پس از بهبودی کامل مرخص شده است.

 

حشمت کریمی افزود: به دنبال ثبت دومین مورد مثبت بیماری کرونا تمامی اقدامات احتیاطی آموزشی و گندزدایی در این زمینه توسط شبکه بهداشت و درمان پاوه در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد.

 

وی گفت: با همراهی و همکاری ستاد بحران شهرستان ورودی های شهرستان توسط نیروی انتظامی,شبکه بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر به صورت روزانه کنترل و رصد می گردد و هر گونه ورود و خروج به شهرستان کنترل می گردد.

 

کریمی ادامه داد: همانگونه که در اطلاعیه های قبلی توسط ریاست دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه اعلام شد استان کرمانشاه نیز وارد اعلان قرمز بیماری شده واین مهم هوشیاری و همراهی تمام شهروندان را در جای جای استان می طلبد.

 

وی در پایان گفت: خواهشمندیم که تمام شهروندان از هر گونه تردد غیر ضروری در خارج از منزل خودداری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد