حقوق بانوی فرهنگی پاوه ای عیدی خانواده های زندانی/آزادی یک زندانی با همت جوان پاوه ای

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298303|00:06 - 1398/12/23
نسخه چاپی
حقوق بانوی فرهنگی پاوه ای عیدی خانواده های زندانی/آزادی یک زندانی با همت جوان پاوه ای
همزمان با پرداخت عیدی انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات یک بانوی فرهنگی نیکوکار حقوق این ماه خود را به این خانواده های عیدی داد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسلام پاوهدر روزهای سخت کرونایی و هجوم این طاعون قرن به سرزمین مهر و مهربانی همچنان این محبتها و عاطفه های انسانی است که در دیار زیبای پاوه بیش از همه به چشم می خورد. در واپسین روزهای سخت سال که این سختی بر زندانیان و خانواده هایشان دو چندان میباشد دست مهر خیرین همچنان یاریگر انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات است.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات به سلام پاوه گفت : در یک اقدام خداپسندانه خانم شهین مستوفی خیر فرهنگی بازنشسته حقوق یک ماه خود را جهت عیدی به خانواده زندانیان اهدا کردند.

 

مهندس جلیل علیزاده افزود: بانو شهین مستوفی مبلغ ۴ میلیون تومان را به حساب انجمن واریز نمودند.

 

وی با تقدیر از همت بلند نیکوکاران اورامانات بخصوص پاوه افزود : در اقدام ارزشمند دیگری جوان خیر پاوه ای مبلغ ١٠ میلیون تومان جهت آزاد سازی یک زندانی جوانرودی که فرزند خردسالش دچار بیماری راشتیسم میباشد واریز کرد . تا این پدر زندانی با رهایی بدنبال مداوای فرزند معصومش برود.

 

علیزاده در ادامه با اشاره به پرداخت مبلغ بیش از ۱۶ میلیون و هشتصدهزار تومان به عنوان عیدی خانواده های زندانی گفت : ۴۶ خانواده زندانی پاوه به ازای هر خانواده مبلغ ۴۰۰ هزار تومان عیدی به حساب آنها واریز شد.

 

وی به نمایندگی از تمامی اعضای انجمن مراتب تقدیر و تشکر خود را از خیرین بزرگوار که حامی انجمن میباشند را اعلام کرد و گفت : انجمن کماکان منتظر دستان گرم شما خیرین بزرگوار جهت یاری به خانواده زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در این شرایط سخت معیشتی میباشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد