از شهردار پروازی باینگان چه خبر؟!

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298293|21:21 - 1398/12/20
نسخه چاپی
از شهردار پروازی باینگان چه خبر؟!
غیبت طولانی مدت شهردار باینگان که در محل خدمتش هم اسکان ندارد این روزها موجب نگرانی شهروندان برای اداره شهر در زمان اوج بیماری کرونا شده است.

به گزارشهزار ماسوله، آن طور که از شنیده ها و نقل قول مردم باینگان به گوش می رسد غیبت شهردار باینگان به مدت بیش از دو ماه طول کشیده و همین موضوع باعث ایجاد ابهامات و سوالاتی در فضای مجازی و در بین مردم شده است.

 

با توجه به اینکه غیبت طولانی مدت شهردار، سوالات بی‌جواب متعددی را در اذهان مردم ایجاد کرده، لذا بر آن شدیم تا جهت روشن شدن موضوع آن را پیگیری کنیم.

 

مهندس علی فتاحیان از سال ۱۳۹۲ سکان شهرداری شهر باینگان را بر عهده دارد و با دوره جدید شورای شهر از سال ۹۶ هم در سمت خود با انتخاب اعضای شورا ابقا می شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر باینگان در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که اکنون شهردار این شهر در این شرایط جان خود را به خطر انداخته است و برای دریافت اعتبارات به تهران رفته است.

 

خسروی افزود: در این چند روز حضور شهردار باینگان در تهران قرار بر این بود که با رایزنی با معاون وزیر کشور اعتبارات بیشتری را علاوه بر آنچه که قبلا هم کمک کرده بودند دریافت کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط بحرانی که مسئولین کشوری درگیر با کرونا هستند در این آخر سال قادر به ارائه اعتبارات به شهردار هستند یا خیر گفت: قطعا این اقدام صورت خواهد گرفت و با دستان خالی باز نمی گردد.

 

رییس شورای اسلامی شهر باینگان با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی گفت: افرادی که در فضای مجازی این مباحث را مطرح کرده اند افرادی مغرض هستند که حتی حاضر نیستند در شهرداری حضور یابند و مشکلات این شهر را بررسی کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که منزل مسکونی شهردار فعلی کجاست گفت: هر زمان که بخشدار منزل خود را به باینگان انتقال داد این شهردار هم در باینگان اسکان می یابد و هر زمان که فرماندار نیز در پاوه اسکان یافت این شهردار هم در باینگان می ماند امااز همان روز اول قرار بر این بود که تا ظهر روز چهار شنبه در باینگان باشد و از بعداظهر این روز به شهر خود بازگردد.

 

خسروی در پاسخ به این سوال که اکنون تعداد روزهای غیبت شهردار در شهرداری باینگان چقدر است؟ گفت: شما فکر کنید که یک سال هم در باینگان نباشد، ما جانشین شهردار داریم؛ کدام امورات شهرداری انجام نشده و یا کدام کار ارباب رجوع معلق مانده است؟!

 

وی در پایان گفت: شاید این شهردار ما ماموریت خارج از کشور داشته باشد و یا خدای نکرده بیماری کرونا گرفته باشد و یا شاید در مرخصی استعلاجی باشد نباید مردم زود اظهار نظر کنند.

 

به هر حال این نوع مدیریت چندان نمی تواند در اداره یک شهر با این همه مشکل موفق باشد و بهتر است مسئولان شهرستان پتوه برای این وضعیت سریعتر به فکر راه چاره باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد