فرماندار پاوه:

مفید بودن قرنطینه شهرستان زمانی است که مردم خودمان از شهرستان خارج نشوند / از هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب کنید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298285|15:55 - 1398/12/18
نسخه چاپی
مفید بودن قرنطینه شهرستان زمانی است که مردم خودمان از شهرستان خارج نشوند / از هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب کنید
فرماندارشهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما خطاب به مردم شریف شهرستان اظهار داشت: قرنطینه شهرستان زمانی مفید است و نتیجه بخش خواهد بود که مردم خودمان هم از شهرستان خارج نشوند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندارشهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما خطاب به مردم شریف شهرستان اظهار داشت: قرنطینه شهرستان زمانی مفید است و نتیجه بخش خواهد بود که مردم خودمان هم از شهرستان خارج نشوند .

 

 ایده پور در پیامی خطاب به مردم شهرستان پاوه گفت: همچنانکه مستحضرید  بیماری کرونا ویروس در کمین همه انسانها در سراسر کره خاکی   نشسته است و هیچکس در امان نیست الا با رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل .

 

فرماندار پاوه بااشاره به اینکه طی روزهای گذشته با برگزاری نشستهای متعدد تصمیم به قرنطینه شهرستان گرفتیم و از امروز صبح تمامی ورودی های شهرستان را بسته و ماشین آلات گندزدایی و ضد عفونی را برای خودروهای حامل مواد خوراکی و مایحتاج عمومی و بهداشتی و دارویی در سه راهی باینگان مستقر کرده ایم تا برای تامین نیازهای عمومی مردم خللی وارد نشود .

 

ایده پور تصریح کرد: آنچه موجب نگرانی ماست خروج غیر قابل قبول وغیر ضروری مردم شهرستان پاوه  به سمت کرمانشاه است .

 

فرماندار پاوه گفت: در این مسافرتهای غیرضروری لاجرم این شهروندان عزیز باید به شهرستان برگردند و مطمئنا یکی از راههای آلودگی شهرستان پاوه میتواند این رفت و آمد های غیر ضروری باشد .

 

 وی افزود: از همه مردم شریف و بزرگواری شهرستان استدعا دارم برای برون رفت از بحران  ویروس کرونا تا پایان دوره از منازل  خود خارج نشده واز هرگونه سفر غیر ضروری اجتناب نمایند .

 

ایده پور افزود: همکاری با نیروهای خدوم مستقر در سه راهی باینگان و همچنین نیروهای مستقر در خروجی هجیج به طرف سروآباد، بزرگترین خدمتی است که میتوانیم به همدیگر داشته باشیم .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: ان شاالله مردم فهیم  و با فرهنگ شهرستان با رعایت این مهم و اجتناب از سفرهای غیر ضروری ،نیروهای مستقر در ورودی های شهرستان را مجبور به ممانعت از خروج و ورود خود نکنند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد