شهردار پاوه:

بازارچه مرزی پاوه تعطیل شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298284|15:30 - 1398/12/18
نسخه چاپی
بازارچه مرزی پاوه تعطیل شد
شهردار پاوه گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامتی شهروندان و بازاریان بازارچه مرزی شماره ۱ و ۲ شهرستان پاوه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامتی شهروندان و بازاریان بازارچه مرزی شماره ۱ و ۲ شهرستان پاوه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

 

در این باره شهردار پاوه به خبرنگار ما گفت: پیرو هماهنگی به عمل آمده باشورای محترم شهر وفرمانداری محترم، شهرداری  به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و ترغیب مغازه داران  بازارچه های شماره ۱ و۲ به تعطیلی آنها اجاره ای دراین ایام از آنها دریافت نمی نماید لذا خواهشمند است در اسرع وقت بازارچه های مذکور تعطیل گردند.

 

وی افزود: همچنین از چند روز قبل نیز پیرو هماهنگی به عمل آمده با مستاجر سویت های اقامتی پارک شهید کاظمی (کومه کال)این سویت ها نیز بسته شده اند و در این مدت اجاره ای از مستاجر مذکور دریافت نمی گردد.

 

وی گفت: پیرو هماهنگی مجدد  با اعضای محترم شورای شهر وفرمانداری محترم  وبا توجه به ضرورت موضوع وبه منظور تعطیلی ترمینال های مسافربری کرمانشاه ونوسود توسط شرکت های مستاجر مربوطه، به مدت یک ماه از پرداخت اجاره  ترمینال ها به شهرداری  با مصوبه شورای محترم شهر معاف می گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد