ایده پور:

شهرستان پاوه قرنطینه شد/ ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به پاوه با شیوع ویروس کرونا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298279|14:53 - 1398/12/17
نسخه چاپی
شهرستان پاوه قرنطینه شد/ ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به پاوه با شیوع ویروس کرونا
فرماندار شرستان پاوه اعلام کرد : از امروز شهرستان پاوه اجازه ورود مسافران ومیهمانان را به این شهرستان نخواهد داد .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شرستان پاوه در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اعلام کرد : از امروز شهرستان پاوه اجازه ورود مسافران ومیهمانان را به این شهرستان نخواهد داد .

 

ایده پور در این جلسه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور وعنایت به اینکه تا این لحظه شهرستان پاوه هیچ مرودی از بیماری را نداشته است با تصمیم ستاد مقرر شد از منطقه سریاس وسه راهی باینگان با حضور نیروهای انتظامی و امدادی  جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت از ورود تمامی مسافران ومیهمانان به شهرستان جلوگیری شود .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد از تمامی پاوه ای های ساکن در سایر نقاط کشور خواهش میکنم برای تعطیلات به شهرستان پاوه برنگردند چون از ورود آنها هم به شهرستان قطع به یقین جلوگیری خواهد شد . 

 

فرماندارپاوه افزود: این قرنطینه شامل ورودی شهرستان پاوه از طرف استان کردستان وشهرستانهای مریوان وسروآباد از محور روستای هجیج نیز خواهد بود  .

 

وی با عذر خواهی از تمامی مسافران ومیهمانانی وپاوه ای هایی که قصد سفربه شهرستان پاوه را داشتند گفت: ان شاالله با پایان کابوس این ویروس وریشه کنی آن با افتخار در خدمت همه عزیزان خواهیم بود .

 

فرماندار پاوه به اقدامات انجام گرفته توسط دستگاههای عضو ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد وگفت: گندزدایی وضد عفونی تمامی شهرها وروستاهای شهرستان با استفاده از ظرفیت شهرداریها ودهیارها وامروز هم با حضور تیپ انصاالرسول (ص) و یگانهای پدافند زیستی اقدام به گندزدایی وضد عفونی تمامی معابر وخیابانها وبیمارستان واماکن عمومی شهر پاوه کرده است .

 

ایده پور از مردم شهرستان درخواست کرد که مهمترین کار شما در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشت فردی واجتماعی و بازهم عرض میکنم در خانه ماندن است .

 

وی افزود: از امروز شبکه بهداشت ودرمان به عنوان سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان است و تمامی سایتها ورسانه های شهرستان میتوانند اخبار را از سخنگوی ستاد بگیرند وسخنگوی ستادملزم است هر 12 ساعت یکبار به سایتها اطلاع رسانی کند .

 

در ادامه این جلسه فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود  هم با بیان اینکه این تیپ در با تشکیل قرارگاه پدافند زسیتی در منطقه اورامانات ودر راستای مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده است .

 

سرهنگ فیض الهی افزود : در روزهای گذشته در شهرستانهای جوانرود ،روانسر وثلاث باباجانی اقدام به گندزدایی وضد عفونی امان عمومی خیابانها ومعابر شهر نموده وامروز در شهرستان پاوه مشغول این اقدامات است .

 

وی بابیان اینکه سپاه همچون دیگر میادین وعرصه ها در کنار مردم ومسئولان است افزود ما در این عرصه یعنی مقابله با ویروس کرونا با تمام توانا تا ریشه کنی آن در کنار مردم ومسئولان خواهیم بود .

 

دادستان عمومی وانقلاب پاوه هم گفت در این عرصه که تمامی دستگاهها در کنار مرده وبرای فاه حال مردم بسیج شده اند دستگاه قضایی هم   در امر بهداشت وسلامت مردم در کنار سایر اعضای ستاد خواهد بود .

 

الماسی افزود: ضمن نظارت کامل به عنوان تذکر به تمامی صاحبان اغذیه فروشی ، خبازیها ،جایگاههای عرضه سوخت واماکن خدماتی ،اعلام میکنم  که در صورت عدم رعایت بهداشت وحال مردم قطعا پلمپ خواهند شد ودستگاه قضایی در این زمینه با کسی تعارف ندارد واغماض نخواهد کرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد