نشست دادستان پاوه با متصدیان داروخانه های پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298276|11:52 - 1398/12/16
نسخه چاپی
نشست دادستان پاوه با متصدیان داروخانه های پاوه
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه طی نشستی مسائل بهداشتی و درمانی و آخرین وضعیت داروخانه های شهرستان پاوه را باحضور متصدیان آنها بررسی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، در راستای ساماندهی وضعیت بهداشتی و درمانی موجود در یوم جاری با مسئولین محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه و متصدیان محترم داروخانه های سطح شهرستان جلسه ای برگزار گردید و انجام یکسری اقدامات مصوب شد. ازجمله:

 

۱-کلیه داروخانه های سطح شهرستان نسبت به نصب فاکتور خرید اقلام بهداشتی خود در تابلو اعلانات  داروخانه اقدام نمایند،(شهروندان محترم درهنگام خرید نسبت به مقایسه قیمت خرید با قیمت فاکتور درج شده در تابلو اعلانات دقت نمایند ودر صورت تفاوت قیمت فاحش نسبت به اعلام گزارش اقدام نمایند)


۲-مسئولین فنی محترم کلیه داروخانه ها بیش از پیش در داروخانه های خود حضور داشته و بر قیمت  های فروش اجناس بهداشتی نظارت بیشتر داشته باشند.

 

۳-باتوجه به فروش اقلام بهداشتی که در مقابله با بیماری کرونا فاقد هرگونه کارایی بود، ولی بعنوان مواد ضدعفونی کننده مقابله با بیماری کرونا در بعضی از داروخانه ها بفروش می رسد مقرر گردید ،مسئولین محترم فنی داروخانه ها براین موضوع و مشاوره دارویی بیش از پیش نظارت نمایند.


(از شهروندان محترم خواهشمند است هر ماده ضدعفونی کننده و یا دارویی را جهت مقابله با ویروس کرونا خریداری ننمایند و صرفا اقلامی خریداری شود که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان باشد)


۴-مقرر گردید مسئولین محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به اعمال نظارت مستمر و منصفانه بر داروخانه های شهرستان اقدام نمایند.

 

لازم به توضیح است کمبود اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده درشهرستان فاقد ارتباط با متصدیان داروخانه ها در شهرستان میباشد و ضروریست از زحمات کلیه داروخانه های سطح شهرستان بواسطه خدمت رسانی به شهروندان تقدیر وتشکر بنماییم.


ان شاءالله در روزهای آتی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با سایر متولیان محترم مربوطه ازجمله نانوایان محترم و متصدیان محترم جایگاه های توزیع سوخت و ...جلساتی برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد