امام جمعه پاوه:

تصویب معامله قرن خائنانه بود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298248|15:44 - 1398/11/30
نسخه چاپی
تصویب معامله قرن خائنانه بود
امام جمعه پاوه با اشاره به طرح معامله قرن گفت: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستاملا قادر قادری صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه به بیان مسائلی پیرامون معامله قرن پرداخت و اظهار داشت: در قدس بیش از هفتاد سال است که فلسطینی‌ها مبارزه می‌کنند و خون می‌دهند.

وی از معامله قرن با عنوان فروش فلسطین به صهیونیست‌ها یاد کرد و افزود: این طرح صلح خیالی ترامپ برای خشنودی یهودی‌ها و نخست وزیر اسرائیل است.

امام جمعه پاوه گفت: در این طرح مبدا معراج پیامبر (ص)به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها نام گرفته و یک شهر ناشناخته به عنوان پایتخت فلسطینی‌ها معرفی شده است.

ماموستاقادری تصریح کرد: حقیقتاً این تصمیمخیالبافیو تصویب آن خائنانه است، چون در این طرح گفته شده آوارگان حق ندارند به کشورشان برگردند و در سازمان ملل هم جایگاهی ندارند.

وی گفت: بدتر از همه در سال ۱۹۴۸ و روز نکبت تاریخ نشان می‌دهد که کمترین جمعیت یهود در شهر قدس بود و امروز با توطئه آنها ۶۴ درصد قدس یهودی است و ترکیب جمعیتی این شهر را تغییر داده‌اند.

امام جمعه پاوه با اشاره به رسالت روحانیون برای مقابله با این توطئه‌ها گفت: روحانیون باید صالح و مصلح باشند؛ رهبر معظم انقلاب این طرح را سیاست شیطانی و خبیث معرفی کرده، دفتر حماس آن را رد کرده، محمود عباس آن را شوخی ترامپ دانسته و جامعه مسلمانان به جز سعودی‌ها با آن مخالفت کردند و آن را زیر سوال بردند.

وی تاکید کرد: این ظلم آشکار و قلدری دشمن به جز به دلیل پشت کردن مسلمانان به دستور وحدت ممکن نبوده است.

ماموستاقادری همچنین با اشاره به ضرورت توجه به شرایط و موقعیت‌ها توسط روحانیون از آنها خواست برای نمایش وحدت مردم را در انتخابات با خود همراه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد