ابراهیم محمدی با صدور بیانیه ای رسما" از کارزار انتخابات انصراف داد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298237|13:38 - 1398/11/26
نسخه چاپی
 ابراهیم محمدی با صدور بیانیه ای رسما" از کارزار انتخابات انصراف داد
ابراهیم محمدی نامزد یازدهمبن دوره انتخابات مجلس ازحوزه انتخابیه اورامانات طی بیانیه ای به شرح ذیل به حمایت از کمال طاهری از کاندیداتوری مجلس انصراف داد .

به گزارشهزار ماسوله، ابراهیم محمدی نامزد یازدهمبن دوره انتخابات مجلس ازحوزه انتخابیه اورامانات طی بیانیه ای به شرح ذیل به حمایت از کمال طاهری از کاندیداتوری مجلس انصراف داد .

 

به نام خداوند علیم و بصیر

 

همشهریان عزیز, برادران و خواهران گرامی, فرهیختگان اندیشمند و جوانان رشید اورامانات سرسبز

سلام و احترام

در نهایت خرسندی و با عنایت به الطاف واسعه الهی, در بارگاه عدل خداوند با کمال اختیار و با افتخار به تایید صلاحیت اینجانب ابراهیم محمدی, کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات, مراتب امتنان خود را از همه دلگرمی ها و حمایت های بی دریغ اتان اعلام می‌دارم.

 

نظر به شرایط حساس کنونی و در راستای همسویی با مشارکت حداکثری همشهریان عزیزم و نمایش اقتدار ایران اسلامی, مراتب انصراف خود را برای ادامه کاندیداتوری اعلام میدارم. با سپاس بی حد و حصر از حمایتهای صمیمانه اتان, این تصمیم را در راستای اجماعی خردورزانه در شهرستان روانسر و حمایت از آقای مهندس کمال طاهری با مشورت بزرگان و صاحب نظران این شهرستان اتخاذ نموده ام.

 

بدون شک اینجانب در هر لباس و جایگاهی که باشم پاسدار ارزشهای ایران اسلامی و مصالح اورامانات عزیز و به ویژه شهرستان روانسر سربلند, سرسبز و بالنده هستم.

 

برای همه سروران گرامی, سربلندی و عزت و برای مملکت مان صلابت و پایداری در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

 

باکمال احترام و ادب ابراهیم محمدی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد